Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-11-24, 16:52   #1
VivoPlena VivoPlena är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 1 637
Besviken....

I början av veckan bjöd jag in några kompisar till party ikväll. Träffas o spela lite poker, kanske utgång senare.

Hela dagen idag har jag ägnat åt att städa, diska, tvätta, handla hem dryck och snacks, köpt en ny skjorta, m.m. Ja, ni vet allt som ska fixas när det kommer gäster.

Två timmar innan de ska komma kommer det ett sms om att de inte kan komma. Tydligen ska de upp tidigt till jobbet imorgon. Bägge två, med så kort varsel.

Jahapp, får väl sitta här ensam i mitt nystädade hus och äta chips. Kul. Ja är bara ledig varannan lördag, så när jag väl är ledig hade jag verkligen sett fram emot att ha fest.

Ville bara beklaga mig lite.
VivoPlena är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-24, 16:56   #2
artesaan artesaan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2006
Inlägg: 163
låter ju ej kul!! men du kan ju i alla fal tänka att du har ju fått städat i alla fal så de är ju inte helt bortkastat.
artesaan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-24, 18:55   #3
Neferu Neferu är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 522
De kunde väl åtminstone ha ringt, och inte bara skickat ett sms!! Speciellt när det är så kort varsel. Hade det varit dagen före är det mer acceptabelt, men inte bara timmarna innan.

Hoppas du får en trevlig kväll ändå, knapra chips, drick gott och kolla på nån bra film.
Neferu är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-24, 19:02   #4
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 901
Känner igen mej där. För mej och min man som fyller nära jul så är det ett ständigt "nja vet inte har så mycket..." eller javisst kommer jag och sedan när man bullat upp och sitter och väntar så kommer ingen och jag menar ingen! När man sedan ringer dagen efter och undrar så får man höra "nej jag orkade inte(?)" eller "nej jag gick hem till *.....* istället eller det värsta "jag glömde"

Nu bjuder vi inte in några överhuvud taget och inget fejat och bakat längre för jag blir så besviken. Jag har lagt mej gråtande många ggr.

Tilläggas kan är att ingen av dessa människor längre finns i vår bekantskapskrets!
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-24, 21:10   #5
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Vad deprimerande och trist. Påminner mig om sången om morsdag och alla hade annat att göra. Övergiven!

Deppa inte ihop för den skull, se dom kompisarna som forna vänner. Låt dig inte nedslås!
Kram
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-24, 21:13   #6
Gun-Britt Gun-Britt är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2007
Inlägg: 126
Fick Du tag i en snygg skjorta?
Då har Du nåt snyggt till nästa ledighet.
Gun-Britt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-11-25, 20:00   #7
Annie Annie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2005
Inlägg: 248
Vad mycket sytid du fick!!!!

Bättre att gå in på sysidan bland riktiga vänner...

Lite seriöst nu: Jag tror inte dom visste att du sett fram emot detta så som du gjorde. Hade dom förstått vilket engagemang du lagt ner så hade dom inte gjort så. Tror jag i alla fall.

/Kram Annie
Annie är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons