Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-03-10, 11:01   #31
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Det fega mailet ska inte på något vis påverka stämningen i forumet. Och jag tänker fortsätta som vanligt att försöka hjälpa till där jag kan. Jag tycker faktiskt stämningen blivit bra mycket bättre på senaste tiden. Vad det beror på har jag en egen teori om men den yppas inte offentligt

Tack för ert stöd och förståelse över min lätta ilska över det fega mailet!

En sak är då säker... fegisar göre sig icke besvär i min brevlåda.
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-10, 15:51   #32
HeleneB HeleneB är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 617
Än så länge är det bara "vi" som håller på dej Tua som skrivit här. Undrar lite vart tog dom andra "vi" vägen? Eller, om dom nu finns, är dom som lika fega som "skitless"????
HeleneB är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-10, 16:02   #33
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Ha ha, jag tror inte dom andra i gruppen vi finns. Det är en önskedröm bara så skitless kan känna sig ganska ensam. Nu var jag kanske kaxig men jag tror det

Konstigt att det bara blivit positiva inlägg om nu "vi" finns och står bakom "skitless" hi hi. Hade förväntat mig en mailbomb av hemliga avsändare nästan med taskiga mail. Så jag blir glatt överraskad. Alltid nåt sa han som såg Åmål
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-10, 16:52   #34
annan65 annan65 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2007
Inlägg: 169
kan inte göra annat än att hålla med de andra som skrivit i denna tråd. Bry dej inte om det/den som skrivit detta mejl till dej! Får absolut känslan av att det är "skitless" som behöver en drastisk förändring i sitt uppenbarligen trista liv!!

Blev också påhoppad för ett antal år sen nu, och den gången tyvärr av en person i min närhet. Hon vågade inte säga någonting till mej personligen utan gick via mina barn, som ju inte visste riktigt vilket ben de skulle stå på. Tack och lov kom det ju fram till mej och jag kunde ju dementera och faktiskt bevisa att det den andra sagt faktiskt var rent och skärt elakt förtal.......

Tycker det är så tragiskt att vissa människor bara går in för att skada andra. Så jag säger som många andra här på sidan: stå på dej Tua!! Vi vill ha dina goda råd och kan även stötta i blåsväder.
annan65 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-10, 17:33   #35
kladnypan kladnypan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2009
Inlägg: 40
Jag håller med alla! Tua är en tillgång här på sysidan. Hjälpsam och kunnig! Personen som kallar sig "skitless" måste ha uppenbara problem med sig själv och sin omgivning eller så är personen full när den skriver.. fniss... och blir aggressiv! Sådana finns faktiskt! Men att inte våga stå för sina åsikter visar bara vilken ynklig och patetisk figur det är. Men som man säger.. det är bara att bryta ihop och krypa vidare.. vara som en gås och låta det rinna av en. Lätt att säga och skriva men jag tror att man inte ska ta till sig sig anonym kritik, den kan inte vara värd någonting eftersom personen inte kan stå för sina åsikter som den medborgare den är i det samhälle vi lever i med yttrandefrihet. Och det går ju inte att kontra in public heller. Avslutningsvis- barnsligt och omoget beteende eller hur.... TUA - THE BEST!!!
kladnypan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-10, 17:39   #36
iamia iamia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 722
Nä fy så elakt.
Så får man ju inte bete sig, speciellt inte mot någon som man inte känner. Jag vet bara att Tua är en otroligt hjälpsam tjej. Så många som du hjälpt med svar på frågor här.
Det är som flera skrivit någon som är otroligt avundsjuk på dig och din kunskap.
Hoppas du snart får reda på vem det är.

STOR KRAM till Tua
ÅsaS
iamia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-10, 20:16   #37
kladnypan kladnypan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2009
Inlägg: 40
Ett ordvrängeri! Gör om skitless till engelska... shitless... fniss Kan översättas till annan svensk variant som kanske stämmer bättre!!!
kladnypan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-11, 06:07   #38
monicka monicka är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 335
Det är väl den som skrivit mejlet som inte har något eget liv...

Hoppas du får reda på vem det är! /M
monicka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-12, 11:10   #39
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Citat:
kladnypan skrev: Visa inlägg
Jag håller med alla! Tua är en tillgång här på sysidan. Hjälpsam och kunnig! Personen som kallar sig "skitless" måste ha uppenbara problem med sig själv och sin omgivning eller så är personen full när den skriver.. fniss... och blir aggressiv! Sådana finns faktiskt! Men att inte våga stå för sina åsikter visar bara vilken ynklig och patetisk figur det är. Men som man säger.. det är bara att bryta ihop och krypa vidare.. vara som en gås och låta det rinna av en. Lätt att säga och skriva men jag tror att man inte ska ta till sig sig anonym kritik, den kan inte vara värd någonting eftersom personen inte kan stå för sina åsikter som den medborgare den är i det samhälle vi lever i med yttrandefrihet. Och det går ju inte att kontra in public heller. Avslutningsvis- barnsligt och omoget beteende eller hur.... TUA - THE BEST!!!
Vad gulligt av dig och er andra också. Jag bestämde mig just för att bli en gås ha ha. Varför spilla energi och bli nerdragen i träsket fegisar pga detta mail. Som sagt så hade jag högaktat en rak kommunikation. Fegisar... håll er borta från min brevlåda.
Kram alla sykompisar för det har jag några också hihi. Trot eller ej "Skitless", jag har det
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-17, 17:24   #40
Tesanfesan Tesanfesan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 116
mera Tua

sicken sorglig idiot skitless är. Nej fram för mer människor som du. Utan folk som du som hjälper andra som mig så vore ju sysidan inte vad den är idag. så fram för mer Tuor
Kram Therese
Tesanfesan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-17, 18:04   #41
pysseltjejen pysseltjejen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2008
Inlägg: 182
Jag tycker oxå du är toppen delfintua! jag har flertalet gånger fått hjälp av dig. Sen tycker jag att det är både fegt och ohyffsat att hoppa på någon och vara otrevlig oavsett vad man tycker om denne, och att då inte ens våga stå för det är tragiskt. Att dessutom använda en dator i sin kritik är ju korkat, inte behöver du läst många böcker, tidningar el filmer för att veta att du inte är anonym när du mailar ,eller att det du raderar ändå finns kvar i datorn. Jag tycker inte du ska bry dig om det, håller med alla andra om att det enbart säger något om avsändaren.
Kramar Maria
pysseltjejen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-19, 15:01   #42
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Skitlesstypen är förmodligen schizofren i och med "vi".

Det är så larvigt att skicka anonym email sådär. Det känns så mycket mellanstadiestil med sådana där anoymma skitsnack. Om man har problem ska man kontakta med konstruktivt förslag.. Eller acceptera att alla människor är olika! Vi kan inte alla tycka likadant.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-20, 08:30   #43
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Vad gulliga ni är, Tack!
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons