Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Leverantörsforum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betyg: Betyg för ämne: 5.00 i medelbetyg (2 röster). Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-03-04, 00:06   #1
Fröken Fröken är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2011
Inlägg: 36
Thumbs down Tyg.se

Såg att det varit diskussioner om denna leverantör tidigare, tänkte dela med mig av min historia:
Jag gillade verkligen sidans utbud och gjorde en ganska stor beställning. Stod på sidan att den skulle skickas inom 7-10 dagar. 7-10 dagar senare får jag ett mail att ett av tygerna var slut men skulle skickas direkt när det kom in några dagar senare. Hela beställningen blev då sen.
När jag väntat ytterligare en vecka utan att få beställningen Eller någon information började jag maila. Jag fick inget svar. Efter tre mail och ytterliggare en vecka började jag ringa. Inget svar där heller. Fortsatte maila och ringa, och lyckades efter en månad(!) få svar på telefonen. Kom till en sur kvinna som när jag försökte lägga fram mitt ärende skällde ut mig och sa åt mig att hålla tyst. Självklart skulle jag ha fattat att det krånglande tyget fortfarande var slut och skulle komma några veckor senare och självklart var det riktigt dumt av mig att tro mig kunna få den möjliga delen av beställningen för sig när det nu blev så stora förseningar. Efter mycket om och men och sura toner från kvinnan lyckades jag avboka hela beställningen och få loss de pengar de reserverat på kontot.
ALDRIG att jag beställer därifrån igen och jag kommer varna alla jag känner för deras kundbemötande!
Fröken är inte uppkopplad   Svara med citat
 

Taggar
tyg på nätet, tyg.se


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons