Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Allmänt om symaskiner
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2012-06-25, 18:56   #1
Jessika82 Jessika82 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2008
Inlägg: 54
köpa overlock vilken???

nu ska jag bestämma min för en overlock... jag vill ha en helautomatisk bara tutta och köra inte behöva ställa in den ..funderar på Babylock Imagine 2 Babylock Enlighten Wave och undrar på vad det är för skillnad
Jessika82 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-06-25, 19:17   #2
Ma-lou Ma-lou är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2011
Inlägg: 243
Jag har Enligten och är väldigt nöjd med den. Trädningen är bättre på Enlighten du kan trä båda griparna samtidigt och trycker på en knapp istället för att dra i en spak på Imagine, men båda är bra lika lätta. Sedan kanske det är så att står det inte med Wave i beteckningen så kanske Imagine 2 inte har den dekår sömmen vilken är väldigt fin Baby lock har patent på den sömmen. När jag skulle köpa min Babylock slutade de med att ha Wavesömmen på den mindre Imagine så därför blev det en Enlighten. Sedan om det är några mer sömmar det skiljer på vet jag inte, tror inte det.
Ma-lou är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-06-26, 12:09   #3
cab cab är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2010
Inlägg: 55
Håller med Ma-Lou i allt. Jag fullkomligt älskar hur enkel Enligten är att använda och dess jättefina sömmar.

Wave sömmen är hur läcker som helst MEN måste säga att jag vet inte om jag tycker den är värd 3900:- vilket det skiljer mellan de två maskinerna på http://butik.skovdesymaskiner.se/ove...m/babylock/462

Då jag köpte min var det extrapris för jag betalade bara 12000 hos Skövde symaskiner se länk.
cab är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons