Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2013-12-23, 17:38   #1
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
flitiga klappar

så nu ska alla egenförfingrade julklappar vara klara. det har varit roligt att klura att skapa att paketera.

nu kommer den där lite konstiga känslan i kroppen, kommer XX verkligen uppskatta en hemmagjord klapp? eller uu , eller mm ja helt plötsligt känner man den där stoltheten o förväntan grusa till sig o man känner att man skulle vilja sätta fast en sådan där lång lapp med förklaring på varje paket
typ så här.

det hade såklart varit lättare att handla saken du önskade dej på önskelistan, men efter som jag tycker så mycket om dej ville jag lägga tid o omsorg på att göra denna till just dej, mitt val är inte av snålhet utan att jag vill så gärna ge dej något som jag verkligen ägnat mej år för just dej, men nu är jag rädd att du ska tycka att det är futtigt, att jag inte tycker du är värd mina pengar, eller att jag varit för bekväm för att julhandla. men vad du än tror så hade jag inte brytt mej så mycket om dej som jag gör, så hade jag åkt till köpcentret istället.

hmm ja lite så käns alla klapparna nu efter veckor av planering, smygande o pysslande o övertygad om att jag kommit på precis rätt sak, så tittar jag nu på paketen o tänker , hmmm om jag åker nu så tar det 17 miuter dit då har jag typ 10 minuter på mej att shoppa loss..


Jag hoppas inte ni sitter med samma dilemma utan känner att ni har riktiga fullpoängare där under granen..

Med detta förvirrade julfunderande i typisk Pulvertrolls tappning
Önskar jag en riktigt underbar jul till er alla här i från Troll grottan i storskogen!!
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-12-24, 05:39   #2
lielta lielta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2009
Inlägg: 81
God Jul på dig!
lielta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-12-24, 06:51   #3
suss suss är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2005
Inlägg: 34
jul

Vill önska alla här på sysidan en riktig God Jul.Har som du pullvertroll knåpat i hopp egen tillverkade julklappar,och det har varit så kul.
suss är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons