Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2009-06-01, 09:36   #1
Mimmi71 Mimmi71 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2008
Inlägg: 171
Hissa JnyDesign!

I ett tidigare inlägg så var det någon som "hissade" Bibbis underbara verksamhet och jag stämde in i denna "hiss".

Nu vill jag dessutom hissa Jny Design som tar fram sådana underbara tyger, kaniner i flertalet färgställningar, men även andra underbara tyger verkar vara på gång. Dessa tyger gör min plånbok platt För kännedom så skall jag även nämna att är man sugen på kaniner så bör man nog passa på. Här kan man beställa!

I dessa turbulenta tider för tygleverantörer så måste jag verkligen hissa Jenny som gör ett riktigt toppenarbete med att leverera tyger i fantastiska kvalitéer och att hon är helt underbart serviceminded.
Mimmi71 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-01, 17:02   #2
AsaJ AsaJ är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2008
Inlägg: 88
Håller med. Snabba leveranser och superfina tyger!!
AsaJ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-01, 18:17   #3
Ylletroll Ylletroll är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2009
Inlägg: 4
Jag har precis fått hem jättefina blåa och rosa kaniner, dom lila har varit favvo länge! Bra kvalité och lätta att sy i. Så roligt att det finns människor med sådan entrepenad anda!
Ylletroll är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-01, 18:38   #4
Sophia Sophia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 587
Jag får instämma. Jag köpte kaniner av henne för ett bra tag sedan. Jag har tvättat och tumlat plagget massor av gånger och det syns inte. Tyget ser fortfarande nytt ut.
Sophia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-01, 19:28   #5
GOBLIgobli GOBLIgobli är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2006
Inlägg: 158
Stämmer in i hyllakören! Har redan åtskilliga färgställningar hemma och "originalet", det oranga, ser fortfarande lika fint ut i de plagg som tösen fått och de har använts mycket.
GOBLIgobli är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-02, 15:29   #6
Gekko Gekko är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 23
Thumbs up

Bifaller!!! Alla omgångar med kanintyger har ju varit så fantastiska! Och jag längtar till de nya tygerna med nya motiv! Sen är det så skönt med den bra service och snabba trevliga kontakt man får båda hos Jenny och Bibbi (fast det borde jag kanske skriva i Bibbitråden?)
När jag började sy barnkläder var det rätt svårt att hitta snygga mönstrade trikåer, med kaninerna började en ny era anser jag!

Senast igår hade min tös sin brandgula kanintunika. Den sydde 31. december 2007 i min iver efter att hinna med ett kaninalster innan lillebror med BF just den dagen skulle komma, grym kvalité! (Inte på lillebror alltså utan tyget)
Gekko är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-14, 23:07   #7
hypatia hypatia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 9
Jag vill också hissa JnyDesign! En sådan otrolig kvalitet, kanonservice och underbara tryck! Sitter just nu och väntar på molntyget som redan har börjat dyka upp i diverse bloggar. Det ser verkligen helt fantastiskt fint ut.
Sedan får man längta efter husvagnarna... och stjärnorna... måste nog skaffa extrajobb snart .
hypatia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-15, 18:48   #8
ManMade ManMade är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 23
Kan inte annat än instämma med er andra. Tygerna Jnydesign har tagit fram är underbara. Har oxå kläder hemma i orginal kaninerna som Jenny gjorde först och de är jättefina tvätt efter tvätt. Underbara tyger i underbar kvalite och som de andra säger hennes skänsla för service går inte av för hackor, svarar snabbt och är super trevlig, så har du inte provat Jnydesigns tyger så är det läge för det nu (nu finns ju de fina molnen oxå )
ManMade är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons