Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-01-11, 20:47   #1
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 206
gav ni några nyårslöften i år?

om ja vad gav ni då? tror ni att ni kan hålla dem?
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-12, 08:56   #2
Monicken Monicken är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2006
Inlägg: 28
inget, kan aldrig hålla det i af.
hälsar Monica
Monicken är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-12, 09:19   #3
Miao Miao är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 285
Jag gjorde det

Mitt nyårslöfte då!!
eller löften kanske:
Inte köpa mer pyssel förrän jag har använt upp i alla fall 30% av det jag har *lär inte hålla det*

Gå ned minst 20 kg under detta år ( av 40 kg ) Gick till vv förra torsdagen.

Sluta äta godis bara äta mörk choklad och nötter istället.

Promenera minst 2 gånger varje vecka i minst 30 min/gång.

Försöka se livet mer positivt och se till att hålla mig frisk




Hittils har jag hållit mina löften ia alla fall
Miao är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-12, 09:20   #4
Monicken Monicken är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2006
Inlägg: 28
håller tummarna för dig! skulle behöva hänga på här...med min vikt...oj..oj..har gått upp massa kg, v.v är ju bra MEN har 7 mil enkel resa dit
hälsar Monica
Monicken är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-12, 09:36   #5
Sister_in_Black Sister_in_Black är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 613
Hej!
Mitt nyårslöfte i år är att inte lova saker som jag inte kommer att hålla.
Det ska man aldrig, men jag har en tendens att tro att jag hinner mer än jag gör.Jag är för optimistisk och tar ofta på mig jättemånga sömnadsprojekt! Både åt mig och andra och sen hinner jag inte med dem. Så därför detta löfte
Sister_in_Black är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-12, 09:57   #6
Beth Beth är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2005
Inlägg: 168
Jag har lovat mig själv att göra klart UFO:n som ligger och har börjat med kaffetabletterna. Försidorna har legat klara i mer än ett halvt år. Så det har börjat bra så får vi se hur det går resterande av året. Får ofta nya idéer som jag genast vill pröva och innan det är helt klar så dyker nya idéer upp, som jag omgående "ska bara" prova först.Så nu får det bli i vart fall, vartannat UFO, vartannat ny idé.
Sen sa jag mig själv att jag ska ta upp Line-dansen igen och börjar på onsdag 24/1. Det ska bli kul, dessutom har jag anmält mig till en lapptäckskurs, börjar på måndag. Har hela dagarna till mitt förfogande så jag har tiden till det.
Beth är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-13, 22:52   #7
MadWomanInBlack MadWomanInBlack är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 724
Jag brukar inte ge nyårslöften, men nu har jag ett studentlöfte att hålla: att bli av med min kulmage tills studenten, och sedan behålla den! Jag har börjat promenera till och från skolan, ätit mer sallad än tidigare och letat upp smalare recept på tasteline, sedan ska jag försöka träna på friskis och svettis så ofta som möjligt
MadWomanInBlack är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-14, 12:20   #8
bullen_86 bullen_86 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2006
Inlägg: 57
Hej
Mitt nyårslöfte var att fortsätta gå ned i vikt! vilket har stått still hitils eftersom jag inte har velat gå ut när det e så himla halkigt.. Det har blivit mer skräpmat än tidigare å inte tala om julmaten.. å nyår.. men jag har ändå inte gått upp nå mycket.. kanske ett halvt kilo.. vilket inte känns så mycket på de 5 kg jag har gått ned hitils.. men mitt mål är då 10kg till.. är säker på att jag kommer att gå ned dessa kg i år.. och jag håller stenhårt på att jag ska klara det för jag vill kunna vara nöjd med mig själv å inte tycka att man ser fet ut varje gång man ser sig i spegeln.
bullen_86 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-16, 04:24   #9
Tess Tess är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2005
Inlägg: 224
Javisst!

Mitt löfte till mej själv var att bo 4 månader i Marbella i Spanien(kommer tillbaka lagom till sommaren)
Mitt rum ska ligga precis vid havet och jag ska se när solen stiger ur medelhavet varje morgon!
Det ska vara 3 rum och kök och en stor altan mot havet också förståss!!
Jag ska naturligtvis promenera en morgonpromenad varje morgon vid havsstranden!

Nu undrar ni säkert om jag har möjligtvis vunnit på Tips eller liknande,?

Nej!Verkligen inte!! Jag är lika fattig som förut,men har min bästa väninna där boendes precis vid havet i sitt "lilla" drömställe(hon är nogårlunda förmögen)

Hon vill så gärna ha mig där,och som mitt nyårslöfte ringde jag henne att jag kommer.

Tror ni att ett sådant här nyårslöfte kommer att gå till uppfyllelse??? Jag har i allafall en flygbiljett dit i min handväska till den 28:nde denna månad!
Naturligtvis har hon också en symaskin om "abstinensen" kommer att bli alltför svår.Vi åker också över till Marocco för att köpa tyger!Vi hörs senare kära syvänner.
Nu måste jag börja packa såsmåningom!
Jag önskar till alla som stannar här en underbar vår och mycket syglädje!Vi Skrivs!
TESS!
Tess är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-16, 08:22   #10
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 206
Kul att läsa era löfte men får svara själv med

Mitt nyårslöfte är att inte bry sig om vad andra tycker om ens utseende. Dessutom skall jag våga vara kvinnlig och inte skämmas för det. Jag skall fortsätta med att aldrig använda långbyxor. (har klarat det i några månader nu) Dessutom skall jag inte försöka gömma mina bröst (som inte är direkt små utan snarare fruktansvärt stora)
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons