Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2009-09-23, 04:55   #1
helen helen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 699
Angry måttband husspöke

var är mitt måttband. en röd liten ihopbarsak.haft den över sju år! hittade den på myrorna i E-tuna Arg för den var so behändig, säkert att det aldrig kommer fram igen
OBS vi har städat i en hel vecka nu. kommer främmande som en är allergisk mot all, så vi har verkligen letat, inte bara mitt måttband utan allt annat som så konstigt bara försvinner. Vi har torkat av väggar, tak,målnincar.data. TV ,överallt vi bara kom åt
Sen får vi höra att hon bara är veketerian??
Jag som nyss har varit till Malaga och mäste använda stödkorsett
för ryggen,. Jag hooppas att hon är trevlig, för det måste vara missförstånd!!! Tjaa vi har iallafall rent. Menden hus spöket som gömmer alla saker skulle jag vilja prata med(Det jag menade med att allt är rent.då menar jag totalt allt, tilloch m , skosulurna, huset är målad så det inte ska ramla ner något. ursäkta mig men jag är förbannad. öch har dom mage att medela mig att dom kommer inte förrän nästa nånad, fick just e-mail Börga om från börja om från början!! Inte Jag

Senast redigerad av helen den 2009-09-23 klockan 05:16.
helen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-09-27, 10:06   #2
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Hoppas hus spöket lämnat igen ditt måttband nu.
Tråkigt att du slitit så i onödan men du kan ju glädjas åt hur fint du har nu istället. Strunta i och städa tills dom kommer för lite damm tål man som vegetarian
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-06, 02:48   #3
helen helen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 699
Talking

´Detharkommit fram , min lilla röda ihopbaramåttband,jiuu!!
läste om bårtkomna nålar , gardiner och vidare börgade tänka ,köpte jag någåt annat än bara jensen den gången (behövde måttbandet bara för midje måtten). men tänk om den ändå kan vara på ett ställe som jag inte har tänkt på,Vetatt jag inte den gången köpte någåt tyg, så vad köpe jag? eN T-tröija trosor,strumpor i min storlek, och sen kom jag på att jag hadde även köpit en skjorta som var för liten så tanken var att jag kortar ärmarna och lågger till vid sidorna ( bra vink det att även göra kil vid ärmarna)
Den röda är hemma!! Gästerna har kommit ( obs hon är jätte trevlig, vi försöker lösa det vegetabliskkosten tillsammans)
Tack att sysidan finns det är alltid någon som kan hjälpa på ett eller många sätt
helen är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons