Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2009-03-31, 08:29   #1
foreverlou foreverlou är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2009
Inlägg: 19
Billig nybörjarmaskin

Hej.
Jag är student, utan jobb, så jag har verkligen inte mycket pengar att lägga ut på en symaskin. Skulle vilja veta om denna maskinen är okej som en nybörjar maskin, när man inte har råd med något dyrare. Jag är helt nybörjare, inte sytt något innan nästan, bara lite i skolan.
http://www.rusta.se/symaskin_p90951338.html

Behöver snabbt svar.

Edit: Jag hade tänkt sy mest kläder.
foreverlou är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-31, 08:45   #2
foreverlou foreverlou är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2009
Inlägg: 19
Förlåt att jag är så otålig. Men jag vill börja sy snart och min mamma ska iväg till rusta idag. Så om den verkar okej, så ska hon köpa den åt mig. Skulle vara jätte snällt om någon kunde ge mig sin åsikt.
foreverlou är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-31, 08:54   #3
Zentibir Zentibir är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2008
Inlägg: 117
Hej!
Gå in i forum och sök på tex "nybörjarmaskin"
Det finns massor att läsa om symakiner öht i forumet.
Hoppas du hittar vad du söker.........
Lycka till med syendet framöver!//B
Zentibir är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-31, 08:58   #4
foreverlou foreverlou är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2009
Inlägg: 19
Jag har sökt, men hittar inte den hjälpen jag behöver. Vad jag behöver veta är, är det ett idiotiskt köp att köpa denna maskinen? Jag har 1000:- att använda. Någon annan maskin någon kan rekommendera annars? En kompis till mig köpte en på elgiganten för 990, men jag vill inte gärna köpa något över internet. Brukar försöka undvika det. Och den finns inte i butik där jag bor.
foreverlou är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-03-31, 09:03   #5