Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > sysidan.se
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-02-12, 10:20   #16
avsl0203 avsl0203 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 918
Citat:
Banshee skrev:
Ni som har problem kan alltid högerklicka och välja "visa bild" eller motsvarande när ni förstorat den, då hoppar ni visserligen ut från sysidan-ramen, men det är bara att "backa" ett steg tillbaks för att komma hit igen.
Hur menar du med visa bild? Det alternativet har inte jag. Jag kan välja öppna i nytt fönster men då får jag samma problem. Visst kan jag spara bilden på min dator och öppna den därifrån men det känns bara krångligt. Hur gör jag för att komma utanför ramen när jag använder ie 6.0 ?
avsl0203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-12, 10:26   #17
Alvan Alvan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
Precis, jag kan inte heller ta "visa bild" man måste spara ner bilden och då blir det för bökigt tycker jag.
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-12, 10:30   #18
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Verkar som forumvärden får ändra maxbredden på bilder...hmmm. Eller göra reklampelaren flytande så den flyttar sig när man förstorar bilden.
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-12, 11:26   #19
Banshee Banshee är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 149
Hum, jag använder firefox, men jag hade för mig att "visa bild" fanns i ie också, jag skulle inte klara mig utan i alla fall.
Ie skyr jag som pesten sedan ett antal år, det kanske är helt annorlunda idag mot när jag använde mig av det.

Alternativet är krångligare, dock mindre krångligt än att spara ner bilden. När man högerklickar och väljer properties får man fram adressen till bilden, om man kopierar den och klistrar in i url-fältet kommer man direkt till bilden.
Det är precis vad som händer när man klickar "visa bild", men man gör det manuellt.

Mer kan jag tyvärr inte hjälpa, mer än att tipsa om firefox, då ^^
Banshee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-12, 11:36   #20
Alvan Alvan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
Visa bild finns men det är grå markerat och kan inte användas i detta fall (tror det finns plugg in program som gör det möjligt dock).

Men om nu möjligheten "förstora" finns så bör det ju fungera utan en massa special klickande tycker jag.
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-31, 22:21   #21
Alvan Alvan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
Nu puttar jag upp denna tråd. Fortfarande så hamnar reklamen över den uppförstorade bilden
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-31, 22:43   #22
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 901
När jag använder IE så ligger bilden under reklamen men för det mesta använder jag Mozilla Firefox, som jag för övrigt älskar, så händer inte detta. Jag har ofta problem IE så den använder jag sällan.

Annette
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons