Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Swap
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-03-26, 07:34   #61
Bibbi Bibbi är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2004
Inlägg: 1 995
Har titta i vederbörandes album.
Vad har hon inte gjort själv ?
Vad kan passa?

Sen kan det ju bli fel ändå, men ett gott försök
i alla fall /Bibbi
Bibbi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-26, 08:13   #62
Neferu Neferu är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 522
Ja, det är svårt det där... man vill ju göra nåt som mottagaren tycker är snyggt, och samtidigt ska det ju vara nåt man själv skulle använda. Det vore ju inte så kul om man syr en väska som sen bara blir liggande för att den inte riktigt passar stilen - men ännu tråkigare om alla gör "neutrala" väskor bara för att vara på den säkra sidan.

Det är väl bara att hoppas att man gör nåt som faller vederbörande i smaken.
Neferu är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-26, 09:54   #63
marcy marcy är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2004
Inlägg: 24
Jag kör på en grym chansning nu, men jag tror min mottagare kan uppskatta den. Färglatt blir det iaf.
marcy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-26, 09:58   #64
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 901
Min åsikt är att väskan skall spegla givaren.Jag kommer att använda min hur den än ser ut då enligt mej inte finns något som är fult. Jag vet att min givare har lagt ner själ och hjärta i sitt verk.
Men det är klart att man kan kontakta mottagaren om man vill. charmen med ett swap är att man gör som man vill.I alla fall denna swapen så är det så1

Kram till er alla.

Annette

pst min väska skall till ???? nä du inte fuska!!!
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-26, 20:29   #65
Neferu Neferu är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 522
På god väg...

.. tyget är valt och utklippt, och nu hoppas jag bara att jag får till det som jag har tänkt mig det hela... i värsta fall får jag ändra lite på vägen, men får jag bara tänka några minuter i lugn och ro så tror jag att jag ska lyckas med det här...

Det som kan köra ihop sig är fickorna, om jag inte får till dem på rätt ställe.... men de går att flytta
Neferu är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-26, 21:43   #66
avsl0203 avsl0203 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 918
Är det bara att posta iväg när man är färdig med väskan? Eller ska man vänta till något visst datum innan man postar?

Huruvida mottagaren kommer att gilla väskan eller ej vågar jag inte sia om. Min förhoppning är att den blir lite uppskattad iaf. Jag själv tycker i alla fall om den
avsl0203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-26, 22:12   #67
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 901
Citat:
MonikaW skrev:
Är det bara att posta iväg när man är färdig med väskan? Eller ska man vänta till något visst datum innan man postar?
Ja nu är anmälningstiden slut så det är bara att skicka om den är klar!!

Annette
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-27, 06:32   #68
Birgitta-L Birgitta-L är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 500
Hej alla glada Va kul med en väskswap ! missade tyvärr starten ... men det blir väl fler tillfällen hoppas jag
Har varit med i andra swappar o det är alltid lika kul att se vad alla gör ! Hoppas ni lägger ut bilder så man kan kolla sen
Birgitta-L är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-27, 08:58   #69
florin florin är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 159
Nu tror jag att jag äntligen bestämt mig för vad jag ska sy för väska, har velat fram och tillbaks flera gånger nu... Å om inte mottagaren tycker om den så kan hon ju alltid ge bort den till nån som kan tänkas uppskatta den
florin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-27, 09:02   #70
Neferu Neferu är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 522
Så har jag också tänkt - det är väl ingen som tar illa upp om väskan lämnas vidare? Huvudsaken är ju att det är nån som vill ha den och använder den...
Neferu är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-27, 09:45   #71
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 901
Jag skulle inte ta illa upp om "min" väska lämnades vidare till någon annan. Det är omöjligt att veta hur mottagaren vill att väskan skall se ut och vad hon gillar för färger! Huvudsaken för mej är att den som använder den, vem det nu än är, uppskattar den. Väskan skall ju spegla den som gör den inte den som får den.(om man inte känner personen i fråga förståss!)

Min väska gör jag så att jag gillar den och med de detaljer som jag gillar. Sedan kan jag ju kanske kika lite på väskor som finns på marknaden och lägga till eller dra ifrån vilket som passar.

Jag är supernyfiken på alla väskor, då jag uppfattat det som om många ritar mönster själva!

Jag upprepar det som jag skrev tidigare: All denna skaparkraft och skaparglädje skulle lysa upp flera villor om man samlade ihop energin!!

Slutligen som tröst till alla som lagt annat "viktigt" arbete åt sidan (hihih) Det arbetet ligger kvar till senare och springer inte iväg!!

Kram Annette
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-27, 10:16   #72
virkvarns virkvarns är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2003
Inlägg: 267
Idag har jag börjat med handtagen, det ska inte bara vara snyggt utan hålla också hi hi vem vet vad mottagaren har i sin väska.

Kul har jag iaf.
virkvarns är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-27, 14:23   #73
atervo atervo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 126
NU är min väska klar. Nu skall det bara skrivas följebrev, paketeras och skickas iväg.
atervo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-27, 18:37   #74
Pippin Pippin är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2006
Inlägg: 26
Spännande!

Jag är nästan klar med min väska, och den kommer verkligen spegla mig och min miljö. Hoppas att mottagaren vill återförmedla vad personen tycker om den. Jag har också hållt på med väskan samtidigt med annat jag skulle göra. Ska åka bort i påsk, och vill ha med en klänning jag hållit på med samtidigt med väskan. Den är också nästan klar. Puuhh!!
Pippin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-28, 07:46   #75
aniobg02 aniobg02 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2006
Inlägg: 166
Och jag har inte ens börjat! Jag kör också helt på min egen linje. Det får bära eller brista.
aniobg02 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons