Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2008-12-29, 01:23   #1
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
inställningfråga?

Efter att ha registrerat Rasmus på sidan och efter att han nu spänt följer kommentarer och det som händer på sidan så upptäckte vi att det inte ser likadant ut. På min sida står det vilka som har varit inne på profilen, vilka som har tittat på bilder och på vilka bilder man tittat.Detta står det ingenting om på hans sida. har vi missat någon inställning? Tidigare idag reagerade Rasmus över att det stod att jag var inne på sidan men hans namn stod inte där fast att han också var inloggad och höll på att läsa inläggen.Hur funkar det med medlemmar/ gäster? Vi sitter vid varsin dator.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-29, 09:23   #2
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
Vad konstigt, är det fortfarande så? Mina barnbarn har också en egen sida och där syns det samma som på min.
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-29, 11:30   #3
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Det är samma. Det som hade hänt var att Rasmus hade tagit fram sidan "så som andra ser den" och där syntes ju inte dessa uppgifter. Jag uptäckte inte att det var där han befann sig utan trodde att han var inne i sin profil. men frågan om medlemmar / gäster kvarstår. Vad är skillnaden där? jag har inte sett Rasmus namn där än trots att jag vet att han är inne på sidan. Hur funkar det?
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-29, 11:42   #4
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
Om du går in under medlemmar och sedan inloggade så ser du att han är där. Jag kollade precis.
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-29, 14:20   #5
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Ok. Jag såg honom där nu. Han reagerade själv för att han inte fanns med där tidigare och då stod han inte med, men huvudsaken är att han finns med nu i alla fall.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons