Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-01-14, 14:26   #16
Tesanfesan Tesanfesan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 116
Nytt mot hortons

Hej allihopa, var hos läkaren för ett litet tag sen och jag håller på att testa ytterligare en ny medicin, men om inte denna funkar så ska vi testa en ny behandling. Håll i er,, Botox injektioner. urghh säger jag. man ger x antal behandlingar, symptomen lindrar i ca 3 månader, och så får man börja om igen. men kan det hjälpa så.. Är så trött på alla dessa jäkla mediciner hit och dit, sprutor och allt annat elände. Köpte en tns apparat med hopp om att den skulle hjälpa. Den hjälper så länge jag har den igång, men det funkar ju inte att springa runt med den hela tiden heller. Så jag ska testa denna medicinen nu, funkar inte den så blir det nog botox. jag höll på att sätta i halsen när han sa det. Jag vill ju ha kvar mina rynkor.. En behandling kostar visst runt 2000 kr, men det går på högkostnadsskyddet för min del.. Bara ett tips till er som lever med skiten. kan vara värt att kolla upp.
kram på er sjuklingar
Tesanfesan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-01-14, 20:59   #17
yllet yllet är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 113
Jag undrar om ni som har denna värk har provat att gå hos en osteoupat,han frilägger nerver i rygg och nacke,man blir inte bra direkt och man får hålla på att gå på behandlingar,desutom betalar man själv ,själv går jag var sjätte vecka och han håller mig fri ifrån den jävulska värken,jag avgudar denna människa som är så duktig på sitt yrke
yllet är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-01-15, 11:19   #18
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Det finns ju många behandlingar inom naturmedicin att tillgå. Tyvärr dyrt som bara den men i mångt och mycket väldigt effektiva. Akupunktur, Taktil massage bara för att nämna några.
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons