Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Leverantörsforum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-10-05, 09:05   #1
powderpuff powderpuff är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 37
Mjukatyger.se

Hej!!
Är det någon som beställt från mjukatyger.se?
Hur lång leveranstid är det?
Jag beställde och betalade in för 1 vecka sedan och när jag loggar in så står det fortfarande "inväntar betalning"
Har mejlat de om en annan sak men inte fått något svar
Så vad har ni för erfarenheter av de?
powderpuff är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-05, 11:32   #2
Sophia Sophia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 587
Det finns någon tråd om detta företag om den inte är bortplockad. Sök i forumet. Personligen tycker jag att det är ett dåligt, eller rättare sagt uselt, företag även om de har fina tyger.
Sophia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-05, 11:48   #3
powderpuff powderpuff är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 37
Sökte men fick bara upp en tidigare tråd men den var mest om deras tyger.
Ja, jag kommer absolut aldrig beställa där ifrån mer
powderpuff är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-06, 08:22   #4
koocachoo koocachoo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2009
Inlägg: 589
Oj....jag som tänkt beställa därifrån! Kanske man inte vågar göra...sökte lite o fick upp lite mera negativt....synd...
koocachoo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-06, 08:24   #5
powderpuff powderpuff är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 37
Ja, det är synd för de har ju jätte fina tyger. Ska bli spännande att se hur och när jag får mitt ag har beställt.
powderpuff är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-07, 09:35   #6
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Jag tycker det är lite olyckligt att ni bara går efter det negativa som har varit. Om jag förstod det rätt så var det en rad olyckiga omständigheter som gjorde att det blev en massa fel då. Varför inte ge henne en ny chans. Vem säger att det skulle vara lika illa nu?
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-07, 09:38   #7
Sophia Sophia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 587
I normala fall skulle jag hålla med dig, chery. Jag läser lite i Sytråden på Familjeliv och på endel andra forum och folk har fortfarande problem med henne. Tygerna i sig verkar OK men bemötandet är fortfarande dåligt.
Sophia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-07, 09:42   #8
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Citat:
Sophia skrev: Visa inlägg
I normala fall skulle jag hålla med dig, chery. Jag läser lite i Sytråden på Familjeliv och på endel andra forum och folk har fortfarande problem med henne. Tygerna i sig verkar OK men bemötandet är fortfarande dåligt.
Men det du hör och läser är ju fortfarande då andrahandsuppgifter. Har du varit i kontakt med henne och fått en egen uppfattning? Du kan ju inte veta varför dom har den uppfattningen. Det finns kanske andra skäl till det. Sladder kan förstöra mycket.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-07, 09:49   #9
Sophia Sophia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 587
Visst är det så, men vissa av de här personerna känner jag personligen och jag litar på dem. Var och en får göra sin egen bedömning. Man får beställa varifrån man vill. Man får också välja att avstå. Jag avstår och kan med gott samvete heller inte rekommendera någon att göra affärer med mjukatyger. Jag har dåliga erfarenheter och folk jag känner har dåliga erfarenheter, inte bara från när det var extra stökigt. Därmed är det inte sagt att alla har det. Man får helt enkelt avgöra själv varifrån man vill handla men om någon frågar så säger jag vad jag tycker.
Sophia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-07, 09:59   #10
powderpuff powderpuff är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 37
Citat:
chery skrev: Visa inlägg
Men det du hör och läser är ju fortfarande då andrahandsuppgifter. Har du varit i kontakt med henne och fått en egen uppfattning? Du kan ju inte veta varför dom har den uppfattningen. Det finns kanske andra skäl till det. Sladder kan förstöra mycket.
Kan ju också säga att jag inte har något större förstroende för den nätbutiken. Kommer inte tygerna denna vecka så kommer jag aldrig att handla där mer. Tycker nästan 2 veckor är för länge.
Det finns andra ställen där man får tygerna på ett par dagar bara.
powderpuff är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-07, 20:09   #11
Crea Crea är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2008
Inlägg: 20
Måste tyvärr hålla med...

...väntar fortfarande på mina tyger som jag betalade för 2 veckor sedan. Har mailat och frågat om de är skickade, men hon svarar inte och det får jag väl tolka som ett nej. Urtrist! Jag vill inte ligga ute med pengar i flera veckor för tyg jag inte säkert vet finns kvar ens...synd, för hon har en del fina tyger.
Crea är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-08, 07:58   #12
FiaFreak FiaFreak är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 28
Suck

Jag beställde och betalade mina tyger 21/9, alltså över tre veckor sedan. På mitt konto på hemsidan står det "plockas". Har mejlat.
Saken är den att jag beställde tyger från ett annat företag samma dag, betalade på samma sett. Trots att detta företaget gått ut med mejl om att de hade hur mkt som helst att göra och hade långsamma leveranser, så kom de tygerna i måndags.
Tre veckor är alldeles för lång tid för att leverera. Jättefina tyger, som det ser ut, men jag tänker inte ligga ute med sådana summor igen, speciellt inte när det är helt tyst från företaget.
FiaFreak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-08, 08:51   #13
powderpuff powderpuff är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 37
Man börjar undra om man får några tyger
Vill ha de nu och inte om ett år typ..
powderpuff är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-08, 08:57   #14
Rutis Rutis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2005
Inlägg: 433
Har ni provat att ringa och fråga?
Rutis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-08, 09:14   #15
powderpuff powderpuff är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 37
Hittat inget telefon nummer på deras hemsida, har kanske missat det men det står inte vid deras kontakt ovj mejladress i alla fall
powderpuff är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons