Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Allmänt om symaskiner
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2010-01-21, 19:49   #1
Händigecarl Händigecarl är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2009
Inlägg: 100
Thumbs up Brother NV-900 + PE Lite Klubben

hejsan, alla brother nv 900 ägare det borde finnas en användarklubb, för denna maskin har mer finesser och möjligheter än vad nån person nånsin kan hinna lära sig på egen hand!

såg på blocket att det var ny kampanj 7995 kr med programmet pe lite på köpet, ville bara tipsa så fler får möjligheten och fler kan lära varandra om denna maskin och programmet.

såg även på tyska brothersidan att de släpper en ny enbart broderivariant NV-90 för ca 6000 kr

jag är helnöjd, som nybörjare är bruksanvisningen för varje deluppgift på pekskärmen superbra.
vilka nackdelar finns och vad skall se upp med för nåt dåligt måste väl finnas på varje maskin?
man skulle unvika att trycka på trådkniv-knappen om ingen tråd finns men vad händer? går den sönder?

Senast redigerad av Händigecarl den 2010-01-21 klockan 20:01.
Händigecarl är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-01-21, 21:19   #2
Biancca Biancca är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 60
Hej!

NU och HÄR bildar vi en klubb!

Jag väntar en nv-900 med posten när som...MEN jag kommer ha rest bort när den kommer mest troligt. Beställde i början av jan men den var slut på fabriken så den kommer i slutet eller i början av feb.

Berätta lite, är det en bra maskin?

Jag var främst ute efter en basmaskin men broderidelen lät lite intressant och om detta går att kombinera till en rimlig peng är det ju skitbra.
/K
Biancca är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-01-22, 20:42   #3