Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-09-28, 17:47   #1
Evalen Evalen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2006
Inlägg: 469
Brother Support

Alla som har fått hjälp av Caj med support nån gång eller ni som kan tänkas behöva det, är ni nöjda med det? Den servicen ska ev tas bort. Vill ni som jag, ha det kvar, mejla mig så kanske vi kan hejda det beslutet. Men det är bråttom, mötet hålls på tisdag! Hälsningar Evalena.
Evalen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-28, 19:13   #2
kulan kulan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 186
Hej jag har mailat dig
Britt
kulan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-28, 19:41   #3
Sotis Sotis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 1 332
Kan du förklara närmare vad det gäller? Jag har träffat Kaj, men aldrig "nyttjat" honom. Vad är det som försvinner? Och ska ersättas med vad?
Sotis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-29, 16:58   #4
Evalen Evalen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2006
Inlägg: 469
Kolla din mail Sotis!
Evalen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-29, 18:15   #5
Avsl080404 Avsl080404 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2006
Inlägg: 43
support

Jag har aldrig hört talas om denna support men tycker ni den är bra ställer jag mig till er
Avsl080404 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-29, 20:54   #6
madeluc madeluc är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 134
Ang. supporten

Vad jag vet så har inte Kaj haft supporten på Brother på över ett halv år och att den är "avslutad" finns det säkert en anledning till.Jag har vänner som har svårt att få tag i honom eller aldrig får det han sagt han ska skicka t.ex, det i sig kan vara en anledning att det inte fungerar. Jag som kund vill kunna få kontakt och hjälp om jag vänder mig framför allt till supporten.
Min säljare har support i princip dygnet runt och jag vet att det gäller "andras" kunder också. Vad gäller detta med support så har det väl också att göra med vilken säljare man väljer/handlar av. Många "kränger" maskiner utan att kunna maskinerna eller i vissa fall inte ens ha den maskinen i butiken, hur kan man då tro att den personen ska kunna ge support? Vi vill alla handla billigt men tänker kanske inte på att det är viktigt att ha en seriös och kunnig säljare.Jag har aldrig haft behov av att ringa någon annan säljare/support än den jag handlat av för där finns det både service,kunnande
(både tekniskt och symässigt) och ett mycket trevligt bemötande.Jag rekommenderar er alla att ringa Pia på Symaskinsbutiken i Västerås där ni alla kan få all den support ni önskar!
madeluc är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-30, 08:35   #7
Evalen Evalen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2006
Inlägg: 469
Jag fattar ingenting vad du pratar om nu.Caj har alltid ställt upp för mig och flera andra, är du kund eller pratar du i andra hand eller värsta fall har du hört talas om nån ...osv?
Skulle inte Caj vara en kunnig och seriös handlare??? Jag tror inte att du har en aning om detta.
Evalen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-30, 09:02   #8
Sotis Sotis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 1 332
Jag har själv aldrig behövt någon hjälp av Caj, men då jag pratat med honom på en mässa vet jag att han i alla fall kan sina saker. Någon VÄLDIGT många handlare INTE gör!
För många av oss finns det för övrigt inte ens annat än möjligen HQ-handlare inom åtskilliga timmars resväg, och finns det då en central "support", t.ex. via e-post kan det vara värt mycket. Jag vet dock för lite om den här supporten för att egntligen ha en åsikt i frågan, förtuom min notering om att Caj kan sina saker!
Sotis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-04, 07:53   #9
Rippy Rippy är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2007
Inlägg: 61
Jag har försökt få tag i Kaj ett par ggr, och det har inte var nåt problem vid det tillfället. Övrigt har jag inget nåt att kommenter om honom, då jag inte känner till det ni pratar om.
Dock så kan jag tycka att det är olämpligt att en återförsäljare är support och inte tillverkaren står för det. Nu menar jag inget om hans kunskaper. Utan att det kan uppstå jävsituationer, om han rekommenderar saker som ha själv säljer och inte till andra. Vilket är lite orättvis konkurrensfördel.

//Johan
Rippy är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons