Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-06-27, 11:39   #1
annkir annkir är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 176
Kan man få "spel" för mindre? eller mer?

Trodde jag skulle få bli glad i hågen nrä jag skulle få min dator uppdaterad. Min gamla 1600 bara var alltför slö o dum så det vár ju dags då nu då pri oköpt o priset var billigt.
Det var fel på moderkortet så usb urtagen kortslöt hd o allt o bara sabbade. C: disken gjorde inte såä mkt - men - D: disken. Där alla mina broderier låg o program. SUCK - ALLTING BORTA. Broderier som jag stygnsatt o köpt o freebies o ja ALLT
verkligen. Ingen trodde ju att det skulle kunna hända ngt med D: disken.
Men nu har jag lärt mig - dyrköpt - att ta backup kopior lite oftare. Inte vänta i 3-4 mån.

Så med andra ord hoppas jag att ni också fick lite o tänka på med dessa rader.
BRÄNN UT PÅ SKIVA OFTA!
Det går ju att välja "multisession" såå kan man fylla på en skiva tills den är full...
Nya datorn fungerar i alla fall nu.
Lite tröst i bedrövelsen.
Kramelikramisar alla!
annkir är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-27, 15:30   #2
Flia Flia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 843
I ditt fall var nog D-disken en del av C. Det är viktigt att spara allt UTANFÖR själva datorn.
Jag har en lös hårddisk (från min gamla dator) där jag spar allting. Pajar datorn så har jag den kvar.
Flia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-28, 14:08   #3
annkir annkir är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 176
Nix D: disken var en egen disk - men ack vad besviken man blir när sådant här händer.
Tur att lite av broderierna fanns på skiva i alla fall - fast inte de senaste förstås....typ de senaste tre mån. samlande.

Men jag har lyckats att ladda hem en del av dem igen från en av sidorna jag betalar medlemsskap för i alla fall så det vart ju inte helt hopplöst i alla fall.
Man får väl ta det onda med det goda o se det som så att - det skadade nog inte att rensa ut lite ändå..."ler"
Fast jag kommer nog aldrig att få igen alla amerikanska bilars broderier jag hade...snyft...
Ha DET GOTT I MEDELHAVSVÄRMEN NU
annkir är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons