Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > sysidan.se
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Visa resultat för omröstning: Vill du att vi ska ha kryssrutor?
Ja 31 46.97%
Nej 22 33.33%
Tveksam 13 19.70%
Antal röster: 66. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-06-01, 13:19   #16
goldwing goldwing är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 106
Talking

Jag har röstat nej efter ev viss tvekan. Jag tycker att den gamla sidan är bra som den är. Vill man ställa en fråga om något kan man göra det i textrutan.

Jag tänker på att vi alla är olika det som är ok för en kanske inte är det för en annan. Risken är att det kan bli väldigt mycket tyckande om än det ena än det andra.

Tyvärr har jag själv inte kommit till skott och lagt in några bilder, så jag kanske inte skall uttala mig. Hör till generationen som inte är uppvuxen med datorer. Så varje ny sak tarvar ett jättekliv, men jag är på väg.

Ha en bra dag.
goldwing är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-01, 14:58   #17
axyzvslut axyzvslut är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 377
Nej jag tycker det är bra som det är.
axyzvslut är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-01, 18:33   #18
beasfarmor beasfarmor är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 529
Jag har röstat ja. Lägger visserligen inte själv in några bilder, men tycker att det - som det är nu - bara är positiv "kritik" och mycket sällan konstruktiv. Konstruktiv kritik är spännande
beasfarmor är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-01, 21:43   #19
Ida-Maria_L Ida-Maria_L är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 289
Jag tycker vi kan ha kryssrutor
som nån skrev tidigare så är det lite "tråkigt" att bara läsa kommentarer som "snyggt" "jättefint!" å så...
kan ju inte precis påstå att jag själv skriver nå andra kommentarer, men det är för att jag vet ju inte om personen vill veta att jag tycker t.ex nån söm var lite dålig eller så...
Ida-Maria_L är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-02, 19:23   #20
Alvan Alvan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
Skönt att fler luftar sina tankar om detta

Det verkar finnas en rätt stor tveksamhet vilket är förståligt, man vet vad man har...o. s. v.

Som jag nyss skrev i den första diskussionen kunde man kanske ha en test period (om det nu går att ordna) bara för att ge det en chans. Sedan kunde man ha en utvärdering (kanske genom omröstning) för att se hur man fortsätter. Men det kanske blir för bökigt..

Jag testade för länge sedan att skriva i min bildtext att jag ville ha konstruktiv kritik men det funkade inte särskilt bra, varför vet jag inte. Kanske det kan fungera bättre nu efter att denna diskussion har varit...

Tjingeling
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-03, 16:30   #21
avslutad081031 avslutad081031 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 766
Jag tror inte det spelar någon roll om du skriver det i en textruta eller om det finns en radioknapp i vilken du kan välja att få kritik - du får det nog inte i större omfattning ändå, men det har jag ju sagt tidigare.

Själv har jag efter visst övervägande röstat nej. Själv kan jag nog tänka mig att inte lägga upp några bilder alls om tanken är att man skall få konstruktiv kritik.

Jag VET att det blir frivilligt men andemeningen blir ju ändå att man lägger upp en "light" bild om man inte vill ha "konstruktiv kritik". Jättelöjligt men så är det.

Det är inte för att jag är rädd för förslaget... utan det är min genomtänkta mening.
avslutad081031 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons