Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Swap
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-04-21, 07:02   #31
FNiX FNiX är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2007
Inlägg: 88
gud vad knasigt HAr tydligen varit någon till som inte kommit fram. Jag får använda hotmailen i fortsättningen. Jättetråkigt Malin men nu har jag skickat ut alla swapkompisar
FNiX är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-21, 16:36   #32
mallaching mallaching är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2008
Inlägg: 76
ja jätte synd...

De va verkligen tråkigt! Såg fram emot det, hade lagt ut svar på frågorna å va riktigt redo att börja pyssla... men men ja får hoppa på nästa gång... Lycka till med eran swap!
mallaching är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-21, 20:34   #33
HelenaKnutsson HelenaKnutsson är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2008
Inlägg: 137
Nu lägger jag mig i...

Men om det är två som inte kom med.... kan inte de byta med varandra då? Det blir ju inte riktigt samma hemlighetsmakeri, men kan ju vara kul för dem ändå?
HelenaKnutsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-21, 20:49   #34
HelenaKnutsson HelenaKnutsson är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2008
Inlägg: 137
Talking En grej till!

Min swapkompis har varit inne på min blogg och lämnat ett anonymt meddelande (hur gör man sånt?)... känns lite kittlande att det sitter någon därute och studerar mig just nu för att få till det!
MEN tänk inte för mycket . jag blir glad för ALLT! Jag tycker själva hemlighetsmakeriet är så himla kul att det nästan räcker!
Själv har jag shoppat lite material idag och skall börja på något litet nu...
Dotterns stickade klänning som jag skriver om på bloggen får alltså ligga ett tag, men det finns en viss anknytning till det som jag skall göra nu i alla fall!
Var föresten inne och kollade lite på mottagarens blogg (haha, jag har varit inne på alla era bloggar, så det går inte lista ut vem jag skall ge till den vägen!) och såg att om hon genomför ett projekt hon skriver om så kan det matcha det som jag skall göra till henne ganska så bra - tycker jag!
Men hör ni, ni får ju lägga ut lite ledtrådar på era bloggar, jag är ju inne och kollar varje dag för jag tycker det är så spännande, men ännu är det väl bara Laura som lagt ut något som man kan börja fundera över! Och det gör jag, jag har en liten tanke faktiskt...

Men den tanken behåller jag för mig själv!!!
HelenaKnutsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-21, 22:00   #35
Pssst Pssst är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 444
Jag vill också se fler ledtrådar! Anars kan man ju inte försöka gissa sig till vem den hemlige kompisen är!
Pssst är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-21, 22:03   #36
HelenaKnutsson HelenaKnutsson är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2008
Inlägg: 137
Laura!

Såg du mina tipps om John Blund?
Det finns några till ute nu, skall kolla!
HelenaKnutsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-21, 22:07   #37
HelenaKnutsson HelenaKnutsson är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2008
Inlägg: 137
Nej nu ljög jag visst...

Men några örngott runt 40 kronor finns det, samt auktion 62393355 som just nu är ganska överkomlig, fast det är 20 timmar kvar på den!
HelenaKnutsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-21, 22:13   #38
Pssst Pssst är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 444
Idag har jag blivit överbjuden på alla JB bud jag lagt. Tråkigt! Men det är bara att börja om på nytt!
Pssst är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-21, 22:15   #39
Pssst Pssst är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 444
Kan man inte förlänga datumet för anmälningar till baby-swapen till den 30/4 så att flera kan tillkomma? De hamnar förvisso i en egen liten krets, men man har igen det i framtiden om det blir flera swappar.
Pssst är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-22, 06:42   #40
FNiX FNiX är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2007
Inlägg: 88
Jag tror tyvärr vi får vänta till nästa omgång, de som missat hittills har redan fått svaret att det var försent och jag har inte kvar deras mail. Skulle de missa det igen så blir det fruktansvärt orättvist.

Dock ska jag ha en ny mail för det har varit ett par missar på grund av gmailen inte släppt fram en del mail

Hoppas att vi kan ha en till efter denna fast med lite mer framförhållning
FNiX är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-22, 13:12   #41
HelenaKnutsson HelenaKnutsson är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2008
Inlägg: 137
Trodde jag kiommit något på spåren...

...Magdalena hade ju lagt ut lite ledtrådar, men det visade sig att hon som skulle kunna skicka sitt paket till vem som helst - utom mig!!!
Så det gick ju inte! Är det föresten okej att gissa lite om de andra också? Man behöver ju inte avslöja om man VERKLIGEN kommer på något, men spekulera lite kanske? Det är ju så himla kul, som att vara med i deckare eller så!
HelenaKnutsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-22, 18:18   #42
FNiX FNiX är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2007
Inlägg: 88
Re: Trodde jag kiommit något på spåren...

Citat:
HelenaKnutsson skrev:
...Magdalena hade ju lagt ut lite ledtrådar, men det visade sig att hon som skulle kunna skicka sitt paket till vem som helst - utom mig!!!
Så det gick ju inte! Är det föresten okej att gissa lite om de andra också? Man behöver ju inte avslöja om man VERKLIGEN kommer på något, men spekulera lite kanske? Det är ju så himla kul, som att vara med i deckare eller så!
Tycker absolut det är okej att spekulera
FNiX är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-29, 21:24   #43
HelenaKnutsson HelenaKnutsson är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2008
Inlägg: 137
Nu spekulerar jag vilt på min blogg!

Men jag vill ha MEEEEEER ledtrådar från alla som inte lagt ur några, för jag vill lägga hela pusslet!
HelenaKnutsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-03, 13:57   #44
Pssst Pssst är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 444
Intressanta spekulationer, undrar vem som är min swappis?
Pssst är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-03, 20:16   #45
HelenaKnutsson HelenaKnutsson är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2008
Inlägg: 137
Hmmmmmm....

...har jag gjort bort mig nu eller....?
Kanske var rent önsketänkande! Fast det är klart att facit har vi ju inte fått ännu... Åh vad jag längtar efter mitt paket!!!! (Fast det får inte komma riktigt än, för då skulle jag bli så stressad över att mitt eget inte är klart!!!)

Låter som en riktig pärs du gått igenom förresten Laura! Och så såg jag bilden på det livsfarliga barnet! Ja, man visste väl inte riktigt vad man gjorde när man satte dem till världen ... fast det får det väl vara värt! Nu skall det väl forhoppningsvis gå åt rätt håll i alla fall, men jag håller tummarna för dig för säkerhets skull!
HelenaKnutsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons