Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2011-01-17, 17:02   #1
Åsa86 Åsa86 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2009
Inlägg: 305
Red face Blir galen - vill sova!

Jag måste bara få skriva av mig.
Jag HATAR våra grannar - eller inte själva grannarna för de vet jag inte äns vilka det är men Byggjobbarna som lagt beslag på deras lägenhet.

Som ung student med lektioner på eftermddagarna och läggdax typ vid 03.00 så är man inte så pigg på att gå upp tidigt på morgonen.

Vi vaknar VARJE vardagmorgon kl 07.30 av Borrning från helvetet i väggen precis vid vår hvudända. Det låter som om de ska braka genom väggen vilken sekund som helst. Det håller på ca en timme och sedan så är det klart, lite spontanspikning och lungn borrning utspritt över resten av dagen.

Detta har pågått sedan AUGUSTI! Kan det äns finnas nått kvar att borra hål i vid det här laget!

Jag och sambon tror att det är en konspiration mot oss som gör att de måsta börja vid just våran sängvägg varje morgon och inte vid någon av de andra väggarna. Som om de medvetet sparar själva borrningen till tidiga morgonkvisten istället för som en sista sak inan hemgång på eftermiddagen.

Våra föräldrar tror att vi överdriver och hittar på, men det är ALLVAR och jag står snart inte ut längre - kräver hyran tillbaka!
Åsa86 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-01-17, 19:35   #2
lenabeth lenabeth är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2011
Inlägg: 1
Sånt kan vara mycket påfrestande,har andra problem med mina grannar,men när det upprepas dag efter dag i evigheter,så tar det på psyket.Jag blir argsint,och till slut tror jag att jag ska få en hjärtinfarkt!Funderat på att flytta,men vill inte egentligen.Kan ni inte ta reda på hur länge de kommer att hålla på?Tycker inte man ska behöva bli störd över en så lång tid.
Alla människor vill/kan inte gå upp iottan.Ganska dålig stil av bostadsbolaget,tycker jag.Har ni kontaktat bostadsbolaget?
Fråga om de inte kan ändra på arbetsgången lite.
lenabeth är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons