Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2010-11-29, 01:21   #1
Samigabriell Samigabriell är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 586
jaha nu är man maskinlös

För ett tag sedan sålde jag min Janome 350e.... den fick ett gott hem! Men tusan vad man saknar den! Det är ju helt plötsligt en hel massa man vill göra. Man ser något och så vill man brodera dit någonting... men.. Janne står inte på sin plats.

Jag tyckte ju att maskinen inte användes tillräckligt mycket. Att jag inte hade orken eller möjligheten att hantera maskinen. Eftersom jag inte kan klara lite mer avancerade saker så, ja så beslöt jag att sälja den.

och vet ni vad? ett par veckor efter det att jag sålt maskinen får jag en förfrågan från ett företag i England som är intresserade av en liten grej som jag syr. De vill ha dem med broderad logga på... och det är något som jag sagt åt dem att de kan få om de vill... det var i våras det.. ahahhahahah
så här sitter jag då... jaha... det är både kul att någon vill ha in min grej i sitt sortiment... samtidigt så är det ju läskigt! tänk om det blir så att de vill ha den och med brodyr på?

men men nu var det inte det jag skulle skriva om utan att sakna en maskin som mest stått stilla under sin vistelse här hos mig. Hur kan jag sakna den så? Det här känns ju som om man inte är riktigt som man ska. Fast jag blev väl som jag blev kan jag tänka

vi gjorde lite kul för pengarna... och lite tråkigt med för den delen.
Samigabriell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-29, 10:08   #2
leningrad leningrad är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 081
Haha! Och jag har två, och en tredje på ingång. Köpte en billig och inte speciell vass Huskystar när vi lyckats "fly" från Ryssland 1995. Efter ett par korsettuppdrag stod jag med pengar till en Janome jeansmanskin men köpte en Janome Quilt Companion vilken passar perfekt med alla tillbehör för korsettsömnad. Huskyn är nog ganska sliten idag.
Nu har syrran bytt upp sig och har en lyxig Husqvarnamaskin över som jag ska få.
Ska jag ha bruk för den får det bli att regelbundet käka Concerta ...
leningrad är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons