Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > sysidan.se
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2005-01-06, 21:03   #1
_CRISTAL_ _CRISTAL_ är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 12
Gästbok???

Hade det inte varit trevligt med en gästbok hos varje medlem?
Eller funkar det som det gör med kommentarer på bilder + forum? *undra*
Själv hade jag tyckt att det var trevligt med en gästbok hos varje medlem så man kan skriva lite om vad som helst utan att vara bunden till ett visst forum.
MVH Cristal
_CRISTAL_ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-06, 21:19   #2
Tuss Tuss är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 37
det skulle jag också tycka var trevligt!
Tuss är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-06, 21:47   #3
MadWomanInBlack MadWomanInBlack är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 724
Vilken bra idé! Det skulle ju vara jättebra ifall man ville ha privata diskussioner utan att behöva msn eller hotmail.
MadWomanInBlack är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-06, 22:04   #4
_CRISTAL_ _CRISTAL_ är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 12
Va bra att ni tycker om det....om det är okej så kommer jag gärna med ett till önskemål....kan man inte få en funktion som blinkar eller nått så att man ser när forumsinlägg har besvarats på sin sida. Det spar tid och är smidigare än att behöva öppna sin mail. För mig blir inboxen lätt överbelastad....


_CRISTAL_ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-07, 09:56   #5
Tygtokig Tygtokig är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2004
Inlägg: 110
Själv tycker jag att det är rätt skönt att sysidan är uppbyggd kring forum istället för kring gästböcker, eftersom jag är intresserad av att läsa om sömnadsrelaterade saker i första hand. Man kan ju maila till andra medlemmar om man vill eller skriva i det fria forumet, och det räcker för mig. Jag är lite rädd för att en gästboksfunktion med blinkande ikoner här på sysidan kanske skulle göra den mer till någon slags lunarstorm liknande sida, något som jag tycker det finns flertalet av ändå som det är på nätet!
Tygtokig är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-07, 10:22   #6
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 1 418
Håller med "Tygtokig" att vi ju faktiskt kan kontakta varandra vid sidan om forumet om vi skulle vilja. Sedan kan man ju göra upp emellan varann om man vill chatta med messenger eller något annat.
Ang överlastad brevlåda så kan man ju lägga på regler så att meddelande sorteras in i mappar, t.ex. efter avsändare, så det ska inte behöva försvinna i mängden!
Jag har inte något alls emot de förändringar som förslås, men jag tycker inte heller att de behövs.
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-07, 10:24   #7
Alvan Alvan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
Jag tycker det fungerar bra som det är. Jag håller med Beatrice och jag tror det kan bli mer rörigt. I det fria forumet kan man ju snacka om allt, just nu utnyttjas det kanske lite dåligt.
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-07, 12:01   #8
_CRISTAL_ _CRISTAL_ är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 12
Thumbs up

Bra att ni tycker till....själv är jag ny på sidan så jag har inte hunnit aklimatisera mig riktigt än. Om det nu skulle bli några förändringar så håller jag med om att det inte får bli lunarstorm stuk över sidan.
Om medlemmarna tycker att det är bra som det är så kan jag nog också tycka det när jag kommer in i det. God fortsättning på er alla!
_CRISTAL_ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-10, 16:44   #9
helen helen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 699
Tycker att det är bra med öppna furum
helen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-29, 19:58   #10
jossebell jossebell är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 121
håller bara med

tänkte idag skriva till en annan medlem här men hittar inget sätt att få kontakt. Det är ofta man hittar nått intressant de skrivit på sin sida men så har det inte lagt upp några bilder eller e-postadresss, länk till hemsida eller nått annat så man fråga nått... Och ska man skriva på forumet för att efterlysa nån jag då måste man ju skriva i alla forum för att vara säker att det blir läst.

Eftersom många fler än jag hittat hit via familjeliv.se vet att det knappast kommer att bli lunarstormkänsla över det hela....
jossebell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-29, 20:12   #11
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 1 418
Om medlemmen registrerat sig korrekt ska du kunna kontakta henne/honom direkt via profilen. Du får inte e-postadressen, men ditt meddelande skickas till den e-post medlemmen uppgivit vid registrering. Vill så medlemmen svar så har ni ju varandras e-postadresser.
Jag har själv fått många e-post från medlemmar.
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-29, 21:30   #12
skymningsnymf skymningsnymf är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 65
Smile

Jag tycker personligen att en gästbok hos varje medlem låter som en mycket bra idé och ska kanske mer ses som ett slags komplement till de kommentarer som skrivs till andra medlemmar ang deras alster.

Tror dessutom att detta skulle främja konversationer sysidans medlemmar emellan,ännu mer, då det är så mycket enklare att skriva ett kort gästboksinlägg istället för att skicka ett mail, vilket lätt kan kännas smått pretentiöst och i värsta fall avskräcka medlemmar från att ta kontakt med varandra.

mvh/
Alexandra Månälva
skymningsnymf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-30, 12:31   #13
jossebell jossebell är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 121
novis

jag är lite så där nybörjare på sidan och har inte kommit underfund med att man kunde sända e-mail till folk. MEN en GB kan vara bra på det viset att man kan ge frågor och svar som kanske fler har nöje av att läsa- E-brev blir mycket privatare på gott o ont.

// Anna
jossebell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-02-04, 22:12   #14
Ally_ Ally_ är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2005
Inlägg: 4
Jag håller också med om att det inte får bli för mycket lunarstorm över sidan med en gästbok vore inte helt fel.
Det behöver ju inte blinka. Man kan ha ett litet brev i något hörn där det stå t.ex. "Du har 1 nytt Gästboksinlägg" Så störs man inte av det.
Det känns så onödigt att skicka ett mail till någon bara för att fråga något litet.
Ally_ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-03-01, 10:46   #15
Broderibruden Broderibruden är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4
Thumbs up Gästbok

En bra idé med gästbok! Jag har en på min hemsida, underlättar kontakt.
Broderibruden är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons