Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-03-17, 12:44   #31
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 901
Du behöver inte vara orolig det är din webläsare som sparat numret. En inställningsfråga bara. Jag har Mozilla Firefox och så fort jag fyller i några koder eller siffor så frågar den om den skall spara det.

Mozilla Firefox är för övrigt överlägset bäst Explorer höll jag på att bli galen på (off topic sorry)

Annette
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-17, 13:34   #32
gavagai gavagai är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 510
Men i vanliga fall så är sidorna säkerhetskodade, så att det inte går att få upp kreditkortssiffror på skärmen över huvud taget, och nej, jag har inte klickat i att jag vill spara koden. Inga andra sidor där jag fyller i mina kreditkortsnummer (utom just någon tygsida, minns tyvärr inte vilken) sparar mina koder.
gavagai är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-17, 15:41   #33
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 1 418
Spelar ineg roll, det är i all fall din dator so sparat kortnumret, vare sig du bett den om det eller inte. I allmänhet är som sagt sidorna upplagda så att det nte ska gå att auto-komplettera formulären, och tydligen var denna sida annorlund. Men som sagt, det är din dator som sparat kortnumret när det beter sig på det sättet.
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-30, 14:03   #34
Doris Doris är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2004
Inlägg: 193
Försvunna tyger

Carina har du fått dina tyger ännu? Jag väntar också på tyger men från Big Horn Quilt.Har väntat mer än 14 dagar men inte har det kommit något paket. Har skickat efter hur mycket som helst från USA men paketen har alltid kommit fram tullen tar det i bland men det brukar aldrig ta så lång tid som nu.Mina dagbarn och jag skulle sy kuddar av dessa tyger så dom är jättebesvikna när vi inte fått något ännu.Dom har varit med att beställa sett ut tyger sen denna väntan
Doris
Doris är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-30, 14:32   #35
Cali Cali är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 154
Jag har inte fått mina tyger och jag beställde i slutet på januari, är mer än lovligt besviken.
Cali är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-30, 14:46   #36
Doris Doris är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2004
Inlägg: 193
Har du gjort någon efterforskning?
Var det mycket tyger kan dom ha gått med båt?
Jag börjar att fundera om mitt paket har gått den vägen för jag har en bok med det kanske blev för tungt och kostsamt med flyg.Bara litet funderingar
Doris är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-30, 15:24   #37
Cali Cali är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 154
Citat:
Doris skrev:
Har du gjort någon efterforskning?
Var det mycket tyger kan dom ha gått med båt?
Jag börjar att fundera om mitt paket har gått den vägen för jag har en bok med det kanske blev för tungt och kostsamt med flyg.Bara litet funderingar
Jag mailade ju till dem för ett tag sedan men fick till svar att USPS tar upp till 90 dagar på sig när det gäller leveranser till utlandet.
Cali är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-10, 17:44   #38
Doris Doris är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2004
Inlägg: 193
Bortkommet paket

Nu har jag fått mina tyger från Big Horn Quilts
Jag beställde den14 mars.Tullen hadde varit framme så det blev en slant dyrare Min vanliga otur men jag är glad att jag över huvud taget fick mina tyger
Doris är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons