Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2011-12-01, 15:05   #1
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Foundations revealed - värt pengarna?

Hej!
Jag undrar om någon som hänger här har access till betalartikalrna hos http://www.foundationsrevealed.com/ ?

Jag återkommer ibland till sajten, kikar lite på gratisartiklarna, glömmer, återkommer..

Har du access till allt? Eller har du haft?
Tycker du att det är värt pengarna du betalat?
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 15:39   #2
leningrad leningrad är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 081
Det blir ju en hel del pengar, men med månatliga betalningar känns det inte så svårt.Om det är värt det .... tja, är man riktigt intresserad är det en bra källa med många artiklar om hur man gör om mönster (från gamla original), hur man fixar och trixar. Nu har det var en lång artikelserie hur man designar BH och bustier som verkligen är figursydda.
Som sagt, är du MYCKET intresserad är det värt kostnaden. Är du måttligt intresserad kan du vara utan.
En variant är att du betalar en månad och kollar, kopierar (det finns PDFer) det du vill ha och kanske återkommer om något år.
leningrad är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 18:07   #3
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Det som är det typiska med mig är att ibland faller andan på och jag läser allt om någonting och då vill jag ha åtkomst till all informatioon och sedan glömmer jag bort det och det kan gå månader... sedan är jag tillbaka igen. Så därför tappar jag bort var jag läst det där braiga saken någonstans. och så jag och min förhalningsproblem som är mycket grov.. Så egentligen är det bäst att jag inte betalar alls. Men jag är ju nyfiken!

Kanske ska jag göra så att jag betalar för 1 månad när jag känner, ja NU ska jag göra en korsett. Och då laddar jag hem alltihopa.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 18:36   #4
leningrad leningrad är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 081
När du reggat dig får du mejl när nya artiklar läggs upp.
leningrad är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 18:40   #5
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Även om man inte betalar?
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 18:56   #6
Cali Cali är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 154
Citat:
ichigo skrev: Visa inlägg
Det som är det typiska med mig är att ibland faller andan på och jag läser allt om någonting och då vill jag ha åtkomst till all informatioon och sedan glömmer jag bort det och det kan gå månader... sedan är jag tillbaka igen. Så därför tappar jag bort var jag läst det där braiga saken någonstans. och så jag och min förhalningsproblem som är mycket grov.. Så egentligen är det bäst att jag inte betalar alls. Men jag är ju nyfiken!

Kanske ska jag göra så att jag betalar för 1 månad när jag känner, ja NU ska jag göra en korsett. Och då laddar jag hem alltihopa.
Lite off topic men http://www.pinterest.com är underbart just för att hålla reda på alla inspirerande saker man läser.
Cali är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 05:28   #7
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Tack för tipset. Har gått med och väntar nu på väntelistan så att jag kan få konto där.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 08:34   #8
lövkillen lövkillen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2011
Inlägg: 231
Kul för dig att vara med på en sån fin sajt, dessutom på engelska
lövkillen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 12:00   #9
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Väntelistan är till för pinterest. Jag har inte riktigt bestämt mig än om Foundations Revealed. Det bästa är ju att jag väntar tills efter julstressen är över. Men får se om jag har tålamod att vänta.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 12:49   #10
Cali Cali är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 154
Är det väntelista till pinterest? Det var det inte när jag blev medlem, men om det är det så kanske det går snabbare om jag bjuder in dig? Det är lätt gjort bara jag får din mailadress.
Cali är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 19:41   #11
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Tack!
Nu har jag gått med.
Jag undrar dock, det verkar vara så att man samlar på inspirerande bilder. Det jag tänkt var ju att samla ihop information. Går det att pinna upp text-baserat info?

Om detinte går så gör det ingenting för jag ser användning för andra saker.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 21:49   #12
Cali Cali är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 154
För att "pinna" behöver det finnas en bild tyvärr men de flesta sidor har någon bild. Dock inte alla - upptäckte problematiken när jag ville spara en länk till ett favoritmönster som inte hade någon bild alls.
Cali är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-01, 17:43   #13
zassa89 zassa89 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2010
Inlägg: 57
Foundations revealed har ett vår-erbjudande just nu:
"Spring Offer:
Join now for $3.99 per month

Usual price $19.97 per month. Get unlimited access to our vast archive of in-depth sewing knowledge at FoundationsRevealed.com AND YourWardrobeUnlockd.com, plus two new 2000-word, 25-image how-to articles every Saturday. First three months $11.97 total (paid on signup), $19.97 per month thereafter. Full three month money back guarantee. Cancel any time. "

Jag har tagit det erbjudandet, och det fanns en hel del intressant i dom artiklar som inte är gratis =)
zassa89 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-01, 19:27   #14
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Jag tror jag tar och hoppar på också!
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons