Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2014-05-13, 12:48   #1
Maria1970 Maria1970 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2014
Inlägg: 107
Hjälp mig! Snäll någon!

Hjälp mig! Snäll någon!

Har svårt att läsa av ett mönster. Känner mig handikappad och låst m.m. När jag inte kan läsa av ett mönster och förstr det. Kan ju grunden. Rätta, aviga, resår, maska av. Det börjrablir tjatit det här att bara sticka detta nu. Snälla någon som kan hjälpa mig med detta så är det guld värd.
Maria1970 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-05-25, 19:46   #2
Pendlaren Pendlaren är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2010
Inlägg: 410
Vad är problemet , vad är det för mönster??
Pendlaren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 13:25   #3
Maria1970 Maria1970 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2014
Inlägg: 107
Raggsockor!

Raggsockor!
Maria1970 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-11-11, 02:57   #4
Maria1970 Maria1970 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2014
Inlägg: 107
Kan man sticka raggsocka på rundsticka?

Kan man sticka raggsocka på rundsticka?
Maria1970 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-11-11, 22:23   #5
Edvina Edvina är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2008
Inlägg: 385
Varför ställer du samma fråga i sju olika forum??
Edvina är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-11-16, 07:19   #6
Maria1970 Maria1970 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2014
Inlägg: 107
??????????
Maria1970 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-12-19, 17:06   #7
Maria1970 Maria1970 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2014
Inlägg: 107
Hallå! Jag är en kvinna, mamma, fru på 44. Sysselsättning genom kommuns psykatrin. Jag är intresserad av promenera, träna, vara med hundarna, shoppa, mode, resa, fika på stan, bio, djur, inredning, djur och natur m.m Jag söker efter seriösa, ärliga vänner . Jag är en snäll, omtänksam, glad ,öppen, positiv person som längtar efter vänner att hitta på saker i hop med tex fika på stan gå ut och ta ett glas och vin ihop med eller nåt annat trevligt. Hör gärna av er till mig. Tips på hur man på bästa sätt sprider sin blogg? Jag vill ha tips på hur man sprider sin blogg! Hur gör ni för att folka ska hitta till er? Några smarta knet och tips? Lever med ett flertal diagnoser. Vardagen är inte lätt när man lider av psykisk ohälsa och alla fördomar man stöter på i vardagen gör inte saken lättare. Jag bloggar om psykisk ohälsa för att minska tabun m.m Jag fick min aspergers diagnos vid vuxen ålder och bloggar nu öppen hjärtat om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund. Tillläggs handikapp: Autism, utvecklingstörning m.m Denna blogg handlar om att leva med flera diagnoser samtidigt, och kämpa för att få rätt vård. Samtidigt som man lever ett vanligt liv, pussla mycket med våra hundar och försöker få bort den negativa attityden kring psykisk ohälsa. Detta är en blogg om att inte alltid fungera som samhället begär. Jag har en blogg där jag skriver om diagnoser, psykisk ohälsa och vill lyfta fram min blogg eftersom målet med den är att skapa en gemenskap, öka kunskapen och minska tabun. Min blogg är lättläst eftersom jag själv har uppmärksamhetsproblematik så är det viktigt att text och uppbyggnad den och av bloggen är enkel. Därför har jag valt att vara enkel i mitt språk, inte göra allt för långa inlägg och hålla mig till ämnet. Själv står jag under medicinering. Jag har en önskan om att nå ut till så många som möjligt, om en person upplever ensamheten som mindre påtaglig genom igenkänning från nått jag skriver så har jag lyckats. Men desto fler desto bättre. Att dela erfarenheter med varandra är en viktig del i utveckling. En väldigt ensam människa som ironiskt nog uppskattar att vara social över allt annat. Jag är varken en ensamvarg eller eremit men däremot lever jag mycket riktigt som en. Mycker förtryckt av depression, något jag håller på och kämpar emot och vinner över trots att jag inte kommer längre i jakten. Allt som händer får en att kännas sig värdelös, liten, obetydligt och omöjlig, så om någon kan bevisa motsatsen skulle det vara fantastiskt. Men det kommer väl aldrig att hända? Har insett både ett och annat. Många finns INTE för mig, Jag saknar en vän som kan ställa upp för mig och lungnar mig och tröstar mig. De tröstar, lugnar mig och förstår. De kommer med de allra klokaste orden som endast en vän kan säga och det gör mitt hjärta blödigt. Hör gärna av er med synpumkter m.m Hoppas på svar! Har det så gott! Måmga vänliga hälsningar från Mia Min bloggadress: miamiamia.bloggplatsen.se/ och E-mail: mia2@home.se
Maria1970 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-01-05, 22:19   #8
Matilda_J Matilda_J är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2016
Inlägg: 5
Hjälp mig! Snäll någon! Test forum
Matilda_J är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons