Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2014-03-05, 20:34   #1
Sandstrm Sandstrm är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2014
Inlägg: 1
Husqvarna Viking prelude 340?

Hejsan!

Tänker ta upp mitt syintresse igen, och skulle gärna uppskatta om någon som har erfarenhet eller vet något om husqvarna Viking prelude 340 kunde berätta lite om den.
Jag har sytt mest husqvarna under min tid och stormtrivs med dessa. Har hittat en på blocket nu för 800 kronor. Är detta dåligt? Tycker det verkar väldigt billigt då den är jättefin och fräsch. Har varit med och budat på husqvarna platinium 775 och någon äldre modell efter det, men vann aldrig hem något. Dessa var såklart dyrare och har ju en hel massa (för mig antagligen onödiga) funktioner. Men de fungerar ju så bra!

Nå, kan någon snälla hjälpa mig snabbt med en liten kort recension om prelude 340? Jag tänker sy vardagsömnad och kläder till och börja med. Uppdatering får ju ske i framtiden. Så är denna bra eller dålig?

Tack på förhand!!
Sandstrm är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-03-08, 18:10   #2
lindemann lindemann är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2008
Inlägg: 188
Hej.
Tyvärr är vi många Husqvarna-fantaster som inte går in i trådar med symaskiner, då det har varit lite bitska kommentarer om våra kära maskiner... så kanske därför du inte fått napp...
Så att det endast var 1 ägare på sysidan, men i recentionerna är det en som har en annan prelude http://www.sysidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=16.
Det är kan vara svårt med begangnade maskiner om de inte blivit behandlade fint, fast för det priset är det nog värt att testa.
Min första var en mörkröd fin från 80 talet... som jag älskade den... fast den blev inbytt när jag fick min Platinum plus.
Hoppas att du blir nöjd med det eventuella köp.
Må gott
lindemann är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Taggar
husqvarna prelude 360

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons