Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-01-03, 17:09   #1
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
hej o hallå

Gott nytt år på er brodyr vänner..
jag hoppas ni är sprängfyllda av ny krativitet speciellt på brodyr fronten såklart.
äntligen kan jag vara med i gemenskapen igen, jag har fått en ny aldeles egen dator. min gamla har mest befunnit sig hos reparatören.. nu innan jul brakade data elendet i hop helt o alla brodyrfiler var borta, tydligen hade jag ändå varit snäll så jag fick en helt egen dator i julklapp, äntligen har jag kunnat både brodera som jag vill igen, utan dator är man ju ganska låst, och även kunnat snurra vidare på mina trollsånger.
jag misstänker att jag fått många mail jag inte svarat på, de har helt enkelt förvunnit i data processen.
en sak har jag dock lärt mej under detta o det är att drycker inte ska intas med en dator i knät.
man ska inte låta en hund hämta o bära vad som helst, och då i synnerlighet inte en bärbar dator, det blev lite pinsamt att förklara, man ska även inte backa med en rullstol som har handtag på baksidan de är nämligen ytterst lämpade för att riva ner en dator från köks bordet så den far i golvet.
japp man blir klokare med åldern hoppas jag, så då är det väl inte för hemskt att jag precis har påbörjat mitt 40e år.
annars då jodå jag lever i välönsklig förmåga, Jag tränar som en tok på hästryggen o blir starkare o starkare. min kille showman går igenom en föryngrings kur o blir bara vackrare o vackrare

vikten går sakta neråt ( tackar för all pepp jag fått) tappar 20 kilo sedan september så det känns bra, tavlan motiverar men jag e ju lite besviken på att ni inte gjort några roliga varianter..

nääe nu ska jag sluta babbla...
jag o Showman önskar er alla ett suuuper 2009
Bifogade bilder
 
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-01-03, 17:23   #2
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Wow vad fin han är och vad han ser stolt ut din Showman. Värsta dressyrlooken!

Nädu trollunge, ingen mer dryck i datorn och backa får du göra på andra ställen och voffsen kan bära tygbalar till symaskinen istället för datorer. Då ska du se att 2009 blir kanonfinemang

På tal om tavlan så borde jag gjort en med fimpar på men det har inte blivit av... skäms lite.

Kramis
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-01-03, 18:29   #3
laika laika är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2006
Inlägg: 273
Så fin din häst är. Jag håller mej helst utanför en hage.
Ja du datorer är inga leksaker. Har en dotter på 16 år som hade sin ny inköpt laptop i knät och for upp ur soffan och den flög i luften och landade på hårda golvet. Så vi fick ut lite pengar på en ny men det kostar mer än vad man får tillbaka från försäkringsbolaget och inte heller så finns det någon likvärdig dator.
laika är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-01-03, 19:35   #4
asa1970 asa1970 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2006
Inlägg: 349
Talking

God fortsättning till dej och alla andra!
Sysidan har inte varit lika rolig utan dina alster och inlägg!
Vad har du haft för projekt på gång sedan sist?
(Förutom komma i bättre form på hästryggen!)
asa1970
asa1970 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-01-03, 21:01   #5
iamia iamia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 722
Hej!
Vad kul att det går framåt för dig på hästryggen och neråt på vågen. Datorer ja dom kan allt vara ett elände i bland.
Har saknat dina inlägg och dina underbara trollsånger.
Krama pållen från mig min pålle Nille.
Åsa S
iamia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-01-03, 21:26   #6
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 901
Annie!

Jätteroligt med dina framsteg!!! Och jag har saknat dej på sidan.

Feykir och nyförvärvet Gaefa hälsar till Showman.

Hälsningar från vantstickerskan/Annette
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-01-04, 08:09   #7
farmorsmor farmorsmor är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2004
Inlägg: 169
Jag gläds med dig!

Livet blir lite roligare när man hör från dig.Hälsningar Gerd
farmorsmor är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-01-04, 14:19   #8
Shania Shania är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2008
Inlägg: 145
Hej, är full av beundran. Hur bär man sig åt att gå ner 20 kg????
Jag är mottaglig för alla tips. Det värsta är att jag kan motstå allt utom frestelser.
Shania är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-01-05, 08:41   #9
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
tack för alla glada hälsningar..

vad jag broderar mest just nu?? jo det e väl ganska mycket häst prylar, i förrgår vart det ett ridtäcke där det står " showman, tant Annies choklad pralin" på med en bild av just praliner under, de tror inte att jag e riktigt klok i stallet men det bjuder jag på..

att gå ner i vikt. tjaaa det är väl den vanliga ekvationen äter mindre än man gör av med. men eftersom det e svårt för mej att göra av med så mycket o mina lungor o hjärta e ganska dåliga så beslöt läkarna att jag skulle oereras med en gastric bypass, dvs att de kopplar bort magsäcken, för att hjälpa mej hålla nere mina portioner o mat intag. det är väl inte den enklaste av bantningskurer direkt, jag har haft ganska svåra komplikationer.
men som sista utväg funkar det. man måste ha ett livslångt engagemang för det går inte att fuska en endaste gång...

så var inte avis, det finns roligare sätt att gå ner i vikt...
brodera på go vänner
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons