Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Leverantörsforum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2011-01-21, 22:08   #1
Stinas Stinas är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 147
Min dotter beställde från minanamnband och hon var också mycket missnöjd. Av 100 st band hade 25 st felaktigt placerad text. Vet inte om hon fått svar från dom ännu
Stinas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-01-22, 09:42   #2
Kortnos Kortnos är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 1
Arrow dottern..

Citat:
Stinas skrev: Visa inlägg
Min dotter beställde från minanamnband och hon var också mycket missnöjd. Av 100 st band hade 25 st felaktigt placerad text. Vet inte om hon fått svar från dom ännu
Kan svara på det där.
Jag skickade bild på en fel och en perfekt bredvid varandra. Förklarade att det var 25st som var HELT FEL, alltså en fjärdedel av min beställning.
Jag fick välja mellan 25% tillbaka utav priset eller 25% rabatt på nästa beställning. Jag valde pengar tillbaka och fick då 75kr (av 299:-) insatt på mitt konto nästan direkt.

Felet på mina band var att texten hade hamnat nästan högst upp på banden och inte i mitten.
Kortnos är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-01-22, 11:18   #3
Stinas Stinas är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 147
Talking

Var inne på www.worldwidelabel.net
De var bra priser. Och vad jag förstår så kan man själv påverka utseendet väldigt mycket. Men man kan inte förhandsgranska hur det blir. Är det någon här som kan beskriva hur ni har gjort och kanske kan visa ett exembel (räknas väl inte som reklam hoppas jag).
Blir till att testa dom nästa gång.
Stinas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-01-24, 09:22   #4
Memmel Memmel är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2010
Inlägg: 184
Om man går in på karinottilias blogg kan man hitta ett inlägg (titta i tipsrutan till höger) där hon berättar om sina namnlappar från WWL.

Man blir så sugen!

Hälsn. Anette
Memmel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-01-24, 11:06   #5
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
Jag känner inte alls igen problemet med minanamnband. Jag har beställt därifrån flera gånger och alltid fått perfekta band. Första gången jag beställde av dem hade vi en mycket fin dialog om hur det skulle se ut, var texten och bilden skulle placeras m.m. Jag ville ha en liten bit tom så jag kunde fylla i en siffra etc eftersom jag använder dem och märker kläderna jag syr till dansskolans föreställningar och det var inga problem. Jag syr för det mesta bara fast dem i kortsidorna så de kan användas som hängare också. De har klarat det mesta genom åren så det är nog med Mina namnband som med det mesta tyvärr, ibland blir det inte bra men för det mesta är det precis som det ska vara.
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons