Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-06-20, 13:08   #1
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
Tårarna rinner

jag fick just ett helt underart mejl från en på sidan. TACK!! ibland så ger livet en citroner. det gäller bara att lista ut hur man gör lemonad av dem!!

Efter 1.5 års trasighet håller jag på att bli hel i sömmarna igen.
mycket kan jag tacka mina nyfunna vänner på sysidan, ( jag skriver här, för det är ju mest de innom brodyr jag har kontakt med)men det e klart så flinka vis symaskinerna som ni är BLINK

Det började med Britt som snabbt blev en mycket viktig person i mitt liv..sedan rullade det på
Förr ville jag inte vakna till en ny lång dag, nu vill jag bara upp så jag kan kolla mina mejl, vad har mina vänner hittat på under tiden jag sovit?? de där små raderna ur någon annans liv betyder en hel massa när väggarna sluter tätt.

Mitt liv har verkligen fått ett nytt värde av er ,alla vänner, alla fina kommentarer på sådant man pillat med, all inspiration ni ger..

ville bara säga, ni betyder och gör skillnad i mit liv

Tack för att ni finns, både dem jag har daglig kontakt med, o er jag bara kollar på bilder eller läser notiser av
Stora kramar Pulver Trollet Annie
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 13:21   #2
siv siv är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 19
Tack för att du finns Pulvertrollet

Det är alltid roligt att läsa dina inlägg och att få titta på dina alster, ni är verkligen duktiga(Du och din gubbe).Underskatta inte din roll här på sysidan,du Är verkligen en glädjespridare.
siv är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 13:23   #3
WiKa WiKa är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 480
Hej Pulver Trollet!

Lika mycket som du får av olika människor på den här sidan, lika mycket eller mer ger du tillbaka.

Jag har sagt det förr, du har en värme och utstrålning som man blir glad av. Du bjuder på dig själv, och kämpar på varje dag, fast endast du och dina närmsta vet vad det kan kosta på. Detta är något som jag beundrar, och du står fortfanrande på min idollista!

Så massor av Kramisar till dig, din lilla glädjespridare!

KatarinaWidell

PS! Nu lägger jag, liksom många andra,ler, till dig på min kompislista. Idoler du vet!

Senast redigerad av WiKa den 2007-06-20 klockan 13:25.
WiKa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 13:42   #4
agnwil agnwil är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 179
Det är alltid lika roligt att läsa dina inlägg på sysidan. Du skriver om många tänkvärda och intressanta saker + att du ger inspiration och sprider glädje.
Kram
Agneta
agnwil är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 13:44   #5
Sylena Sylena är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 273
Glad midsommar på dig,Pulvertroll!
Lena
Sylena är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 13:52   #6
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
gulp

nu strilar tårarna

kramar o tack
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 14:21   #7
Pysseltant Pysseltant är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 599
Kan bara hålla med alla föregående, Du är en riktig glädjespridare alltid lika roligt att läsa dina inlägg, alltid lika roligt att gå in på din sida och kolla efter nya ideer som du kokat ihop.
kramizar från Ingrid.
Pysseltant är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 14:45   #8
@enga @enga är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 294
Vad vore Sysidan utan Trollet!!!
Din humor, värme, drivkraft och inspiration har gjort att jag tycker att det är kul att besöka Sysidan numera igen. Måste faktiskt erkänna att jag var ganska så less på den ett tag tidigare, mycket tjafs om ingenting.
Nu är jag in och kikar titt som tätt (även om jag inte så ofta gör mig tid att logga in och skriva inlägg och kommentera bilder lika ofta).
Jag tycker du är fantastisk Trollet som lyckas se det mesta från den positiva sidan och även kan glädja oss andra. Att du dessutom är strong och vågar "stå upp" och säga ifrån när du tycker nånting är fel tycker jag är bra.
Vi är många som har en hel del att lära av dig både om sömnad,stygnsättning och broderi i allmänhet men framför allt om livet i synnerhet!
Ingenting är omöjligt i trollvärlden!
BAMSEKRAMAR från Agneta som ibland önskar att hon kunde lite mera trollkonster
@enga är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 14:57   #9
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 901
Jag kan bara hålla med ovanstående vänner Trollet. Du är en fantastisk person som ger så mycket av dej själv. Jag hoppas att du får lika mycket från oss så att vi inte blir energitjuvar. Många varma kramar från mej till dej. Du är och förblir min sysidanängel.

Annette
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 16:53   #10
tyskland tyskland är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 510
Glädjespridare

Håller med alla som skriver att du är glädjespridare.
När jag öppnar sysidan tänker jag nästan alltid undrar vad Trollet skrivit idag.
Ha en bra midsommar!
Blir det någon resa till Talllin.?


Kram Inga-Lill(Tyskland)
tyskland är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 17:59   #11
titti04 titti04 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2005
Inlägg: 151
Thumbs up

Tack för att du finns.
Jag skriver sällan men det är alltid så kul att läsa det du skriver och att se det fina och roliga du och gubben stygnsätter
Stor kram till dig
titti04 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 19:37   #12
xyzavslutat xyzavslutat är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 425
Annie-trollet! Jag beundrar dig verkligen, du har en livsglädje som inte är av denna världen. Med dina handikapp och medföljande problem har du ändå ett stort sinne för humor, många i din situation skulle gett upp och blivit sittande sysslolösa bara, men inte du! Du måste ha en vilja av stål, minst sagt! Du löser många problem med din starka livs-vilja som följeslagare, det är verkligen beundransvärt! Jag vet att du aldrig kommer att ge upp, du är alldeles för stark för det!

En Stor och Varm Hjärtekram till dig!
xyzavslutat är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:04   #13
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
sova gott

oj jag kommer sova med ett leende på läpparna
jag e så rörd. hmmm detta var ju inte meningen, jag skulle ju berätta hur goa o hur glad jag blir av er, och så får jag all denna styrka o kramar...

Inte ofta jag blir mållös, men just nu vet jag inte vad jag ska skriva

förutom..

Jag önskar er alla kärlek,värme, vänskap och ljus massor av ljus
Troll
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:42   #14
hemsytt hemsytt är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2007
Inlägg: 19
Glädjetårar!!

Hej du trollet!

Inte för att vi har någon närmare kontakt men jag känner bara helt spontant, det jag läst om och kring dig gör att du känns som en "glad skit" som värderar livet här o nu just som det är. Och även i tuffa stunder finns det ett vänligt ord en uppmuntrande komentar eller bara hej det är trollet: med en ny bild.
Fortsätt var som du är för du är världefull för många.
Kramizar Bittan
hemsytt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 23:17   #15
kaviar kaviar är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 173
Du har fått forumet att sprudla

Hej Annie,
Du har verkligen fått det här forumet att sprudla och säkert fått en och annan att våga skriva mer. Dina inlägg skapar dynamik och ger mer fart i diskussionerna. Du ger en massa av dig själv och det är jättebra.

Monica
kaviar är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons