Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-10-06, 07:14   #1
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Mode-NEJ för dig

Sömnad handlar ju också om mode ibland..

Är det någonting från dagens mode/trender som ni tycker är fult? Berätta! Det är roligt att veta!

Nu är det trendigt igen med 80-talsgrejer. (har varit det några år visserligen)

Jag tycker är galet fult:
Jätteaxelvaddar. Hjälp! Tillbaka igen? NEEEJ! När jag köper någonting som har axelvaddar så sprättar jag bort dem. Mest galet är förstås axelvaddar under t-shirt och stickade tröjor.... *ryser* Men ja nu är monstervaddarna tillbaka!

Breda skärp, "gärna" av resår, med jättestor spänne.. Resår som sagt eller guld eller silver-skinn.. Usch, tyckte de är fula och tycker inte om dem nu när det är mode igen!

För några år sedan var det trendigt att ha superspetsiga och jättelånga skor, så spetsiga att man kan peta ut ögonen med, tycker inte om dem.... Tack och lov gick det över.

Nu till någonting som inte riktigt är mode, utan tydligen är populärt: foppasandaler/crocs.. Jisses, vad hiskeligt fula de är... Tack och lov för att det är höst igen så man slipper se dem. Men andra kanske tycker att mina röda träskor med rosmotiv är jättefula. Vem vet.

Berätta vad ni tycker illa om! Då menar jag verkligen illa om.

Tillägg: Ta inte illa upp om någon skriver att någonting du älskar är jättefult. Vi är alla olika och det tycker jag är bra. Variation är bra.

Senast redigerad av ichigo den 2007-10-06 klockan 07:20.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons