![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Jag ska gå, men på söndagen, det verkar som att alla andra ska gå lördag eller fredag så kanske är det slut på allt roligt på söndagen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Karin det tror jag inte att det är. Anledningen att jag ska gå på lördagen är att det går en bussresa dit då som passar för mig
![]() Har för mig att de brukar sälja ut maskiner och sånt på söndagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Ohhh... vad jag längtar till lördag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Söndag blir det!
Jag ska försöka får morsan att följa med mig och då kommer jag åka på Söndag! Så då kanske jag ser dig Karin
![]() Det pirrar i magen! Jag älskar mässor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Jag har aldrig varit på syfestivalen förrut... Hur stort är det? Jag har varit på Rookies och på möbelmässan i sollentuna. Rookies tog ca 30 min att ta sig runt medans möbelmässan tog flera rimmar! Hur stort är syfestivalen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
När jag var på syfestivalen sist så tog det ett par timmar. Var där hela dagen och det var rätt så lagom för mig iaf
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Tack för svaret. Det är säkert större än Rookies iaf
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
Sollentuna
Allla ni som ska till mässan på fredag har jag tidigare tipsat om att vi träffas vid in-utgången kl:12:00. Kännetecken ett blått band.
Väl mött Anita. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
Jag och svärmor kommer på Lördag vid 11.
Längtar...! Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
Citat:
För att kolla pendeltågstider, titta på http://www.sl.se för att se om du behöver skynda dig från bussen eller om du har lite tid över att virra omkring. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
Hej alla.
Jag ska dit på Lördagen och ha en orange tröja med texten "Sysidan" på. Hoppas alla som ser mig, kommer fram och hälsar. Kan vi inte göra upp om tid och plats annars? Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
Hemkommen från Symässan
Heeej!
Nu sitter jag här igen... hemkommen från symässan.... * hmmm vad gav mig starkast intryck..? Janomes scrapbocking på maskin..!! Väldig gemenskap i alla symaskinsmontrar (tråkigt att säga det, förutom HQ montern då) Det fanns ju knappt några besökare här... * Alla fina tovade saker med kombinerad brodyr. ![]() * Saknade: Brodyrtråd, mera tyger... hittade inget av det jag ville ha. * Vad gav mig minst intryck... Alla (förmycket) quilttyger och scrapbocking till höger och vänster. Husqvarnas monter, deras personal och upplägg av allt... förlåt .. här sitter jag med med en SE maskin och 3D programmet ,men jag är jättebesviken... på allt vad Husqvarna bjöd på. Tar inte upp allt här nu, men jag hamnade i en situation som känndes väldigt konstig... Hos Husqvarna kände jag mig inte hemma, av många olika själ... då gluttade jag över på andra montrar som Brother, Janome... där kände jag mig inte hemma pga av att jag har en HQ maskin... hmmm Men summa sumarum så är jag ganska nöjd med dagen, jag fick väldigt mycket nya ideér och inte spräckte jag budgeten med mera än 500kr, hamnade på totalt 1000kr exkl bensin förståss. ![]() p.s Detta är vad jag känner.. det behöver naturligt vis inte vara så att du känner lika dant...! Olika intressen man uppfattar olika etc etc... men det skulle vara kul att höra vad ni har reflekterat över. Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
Du är inte ensam
att känna så. Jag har varit på några mässor och i det stora hela så är HQs monter tråkig, oinspirerande och för att inte tala om dem som representerar märket! Ibland så står montern tom länge.... inte särskilt säljande.
Tja det var mina åsikter andra har säkert andra åsikter och det är ok för mej. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
Jag struntade faktiskt i att åka dit i år. Har känt att det har blivit mindre och mindre fokus på sömnad (Det heter väl SY-festival fortfarande????)
När jag såg i annonsen att årets tema var scrapbooking gav jag upp. Har scrapbooking med sömnad att göra över huvud taget? Med pyssel och kreativitet möjligen. Kalla det en hobbyfestival så kanske jag kommer nästa gång, med rätt förväntningar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
Tack för rapporten från Syfestivalen. Hade mina misstankar när jag såg programmet, allt annat än sömnad. Står över och räddar en dag.
Varma hälsningar Ingsy |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:48.