Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-03-13, 09:05   #16
Nefertari Nefertari är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2007
Inlägg: 532
snabbt svar!

Pratade precis med dem och avbeställde min order.

Dock kan de inte hejda paketet (var det nu är...??) för de har dem inte hos sig?

Så paketet kommer att skickas men jag kan låta det gå i retur utan att betala någon straffavgift för just det. Bra då, men som sagt, de har förlorat en kund. Nu beställer jag någon annanstand ifrån.

Vi får väl se om det fungerar. Tänkte på en annan som aldrig lyckades avbeställa sin prenumeration utan det bara fortsatt att komma tidningar och kravbrev på betalning...
Nefertari är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-13, 09:15   #17
avsl0203 avsl0203 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 918
Just avslutandet på prenumererandet på tidningen Allt om handarbete hade jag inga som helst problem med. Hade väl prenumererat i en tio år. Lite irriterande var dock att de mindre än två veckor efter att jag sagt upp tidningen ringde och frågade om jag ville bli prenumerant
avsl0203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-14, 11:22   #18
alij alij är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 27
Uppsägning av Allt om handarbete

Jag var bara prenumerant i ca ett år men det räckte för mig. Jag har en liten kille på 16månader och jag försöker sy så mycket som möjligt till honom men det fanns inte särskilt mycket mönster till killar eller herrar. Jag har skrivit om detta i ett annat forum tidigare. Jag skrev ett brev och frågade varför de diskriminerade pojkar och ifrågasatte varför de har en mailadress utskriven i tidningen som kallas "Postlådan", dena postlåda ska vara till för just frågor och synpunkter. Men det verkar som om de inte är så intresserade av detta då denna mailadress inte existerar!!!Jag fick inget svar och då bestämde jag mig för att säga upp prenumerationen. Jag gjorde enligt konstens alla regler och skickade ett brev till dem för det går ju inte att ringa och säga upp prenumerationen. Var övernoga och märkte kuvertet med "innehåller uppsägning av prenumeration" I brevet hade jag återigen skrivit varför jag inte ville vara prenumerant längre och att de själva fick stå för kostnaden om de fortsatte skicka tidningar. (Har läst någonstans om en tjej som försökt säga upp sin prenumeratin och inte lyckats och att hon blev krävd på pengar trots att hon skickat tillbaka tidningarna till Allt om handarbete. De påstod att hennes upsägning inte kommit fram.) Jag fick januari numret som jag räknat med men så i februari dimper nr 2 ner i brevlådan och jag blev minst sagt het!! Ringer upp och de säger att brevet inte kommit fram, lite märkligt att deras postgång inte fungerar!! Då gick det plötsligt jättebra at säga upp prenumerationen direkt i telefonen! Affären avslutad!!
alij är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons