Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-10-04, 17:52   #1
ikamymlan ikamymlan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2006
Inlägg: 77
stavmixer - tips önskas

Jag funderar på att köpa en stavmixer och har lite beslutsångets. Jag vill inte ha en superbillig modell, tror att det blir böttre i längden att köpa en något dyrare med lite extra prestanda. Samtisigt är jag fattig studerande och kan alltså inte köpa någon jätteavancerad, så vad jag är ute efter är någon form av prisvärd och mångsidig stavmixer.

Jag har främst tänkt använda den till soppor, smoothies och liknande. Klarar den att mixa kikärter blir jag glad, då slipper jag använda potatisstöten när jag ska göra hoummus eller falafel.

Har tittat på en 600 w stark från Philips idag, där ingick bland annat en liten skål och en större graderad plastkanna, samt en visp. Kan man tänka sig att ersätta en elvisp med stavmixerns visp? Jag har iofs inte så jättestort behov av elvisp, då jag egentligen har levt hela mitt liv utan (inte ens mamma har en...), men sådär nån gång i året kan det ju vara smidigt.

Övriga erfarenheter tas också tacksamt emot - vad är bra att tänka på, vad ska man akta sig för, o.s.v.
ikamymlan är inte uppkopplad   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons