Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Leverantörsforum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2011-03-22, 18:56   #1
Fröken Fröken är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2011
Inlägg: 36
Unhappy SMDfråga

Jag beställde en Brother overlock från smd för snart två veckor sen, fick mail att den blivit "dispatched" för tolv dagar sen, men har fortfarande inte fått den. Har mailat kundtjänst men inte fått svar. Någon som kan lugna mig, det känns nästan som om jag blivit lurad?!
Fröken är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 19:01   #2
SvandisRos SvandisRos är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2011
Inlägg: 109
Jag hade inga problem...

Beställde en brother... fick sen mail att den inte fanns och en fråga vad jag ville göra, välja en annan modell eller låta bli och köpa.

Då valde jag en Elna 2600... och fick snabbt svar att den inte fanns MEN att de hade Elna 2800 och jag kunde få den till samma pris som 2600.

Dessutom fick jag gratis saxar o trådar som egentligen inte skulle följa med Elna

Så jag tror du kan vara lugn.
SvandisRos är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 19:55   #3
tyskland tyskland är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 510
Smd

Du kan säkert vara lugn. Men om du är orolig så ring dit. Det gjorde jag och blev mycket trevligt bemött.
tyskland är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-03-24, 12:18   #4
Abbe77 Abbe77 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2011
Inlägg: 11
Hej,

Fick också dispatched mail någon dag efter att jag beställt min symaskin men gick sedan otåligt och väntade. Såg dock att jag ju kunde följa försändelsen, har du inte testat det så gör det om du inte redan har ringt.
Gick in på interlinkexpress länken och slog på mitt "Consignment Number" som stod i dispatched mailet. Kunde sedan på interlinkexpress sida lista ut vilket nummer som jag sedan skulle slå på postens sida (testade typ alla tre ). Såg då att det var där fördröjelsen låg, de skrev att de sökt mig men att jag inte svarat (not) sedan att de varit och försökt leverera (not), fick efter några dagar hämta ut paketet hos mitt lokala ombud, det gav nog en fyra-fem extra dagar leveranstid. Till postens försvar kan jag dock säga att Russell hade skrivit "Istra" istället för "Östra" på vägen vilket ju var lite galet men inte omöjligt att lista ut då även mitt telefonnummer stod på följesedeln. Men maskinen kom i alla fall till slut.

Hoppas du också får ditt paket snart!
/ Anna
Abbe77 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 21:49   #5
Fröken Fröken är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2011
Inlägg: 36
Jag har lyckats få tag i Russell, det var tydligen likadant här att de försökt lämna den (inte vad jag märkt), försökt få tag i mig 5intr vad jag märkt) osv. men nu har jag iaf Russell lyckats få fram var maskinen finns (inte ens på "mitt" postkontor) och gett mig ett nummer som jag kan hämta ut den med, så så fort jag lyckas skaffa skjuts så kan jag åka och hämta den! Jag tror posten försöker fuska med leveranserna och spara lite pengar...
Fröken är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-03-27, 01:30   #6
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Det där med att posten säger att dom varit och ringt på har jag råkat ut för flera gånger. Jag har kunnat konstatera varje gång att dom ljuger. Tyvärr har posten här också en ful ovana att skicka grejorna till en butik i andra sidan stan, i stället för den butik som den ska till. Skönt att det löste sig till slut. Postens sk service är inte vad den borde vara, tyvärr.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons