![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Gör enkla vingar!
Hejsan!
Ni är ju många som har barn här på sysidan och jag vill bara tipsa om de här enkla vingarna http://www.youtube.com/watch?v=6YAUxeopgNw Jag har själv gjort ett par som jag ska ha ikväll: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack för tipset!
Vilka fina dina blev. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Så himla fina,
Tackar för tipset |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vardågoda, jag är så nöjd med dem!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ser jättefina ut!
Är lite nyfiken vad du använde för wire för att göra dina vingar, hur tjock var den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
En god vän till mig jobbar med att samla in grovsopor och han hittade en gammal tvättställning, sån där ihopfällbar och jag fick wiren därifrån. Den är 2,5 mm tjock.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Vilka fina! Linn är igång och gör ett par till sig. Och jag ska knåpa ihop ett par till mig också, vi ska på maskerad tillsammans nästa helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Kul! Lägg gärna upp en bild så får vi se!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tack för den länken. Blev inspirerad även om dom kanske inte hamnar på ryggen. Men en snygg grej på väggen kan det ju bli.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Ja, jag tänker också hänga upp mina =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Tack så jättemycket för den länken den kommer jag absolut få användning av och vad snygga dina vingar blev.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Nu är vi klara med våra vingar, och här kommer en bild som utlovat
![]() Jag köpte galjar på en kemtvätt 3 kr st. Men jag rekomenderar lite klenare tråd för den var svår att jobba med. Sen ska man försöka hitta strumpor som inte är förstärkta i tårna. Men vi är nöjda med resultatet |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Snygga, gillar verkligen hålmönstret! Ja, det är lite knepigt att hitta strumpor utan förstärkt tå. I youtube filmen använde hon dessutom vita strumpor som såg väldigt tunna ut, finns det sådana i Sverige? Jag tänkte göra ett par vingar till min brorsdotter och då skulle jag vilja att sockorna är vita.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:54.