![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Trådinköp stockholm
hej vart handlar ni andra super broderare??
jag bor i haninge. jag her en hel del tråd här hemma jag köpt av en vän, men jag såg en här som gjort en reflexbrodyr. Jag har en tonåring här hemma o hur lätt e det att få denne att ha refelxer. kom på den brillianta ideen att brodera en elgura, eller en döskalle typ ballare i reflextråd direkt på jackan, men var vad heter sådan tråd??? jag frågade på Tyggrottan i sickla men hon var så himla otrevlig, husqvarna hunde man ju inte ha, och begagnat var man ju dum i huvet o köpa, Tråden hade hon aldrig hört talas om heller. känner mig inte så motiverad att gå dit igen.. Världens mest frågvisa Annie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Annie!
Kolla in denna Traderaauktion. Är det inte sån tråd du söker kontaktar du säljaren, hon har det mesta i brdyrtrådsväg. /Bibbi http://www.tradera.com/auction/aid_38746307 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Glow in the dark är inte detsamma som reflextråd. Funkar absolut inte som reflex!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det finns brodyrtråd i neon färger dom syns mycket mer men det är ingen reflextråd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
JAg har letat med ljus ock lykta efter reflextråd och har inte hittat än.
Om du vill göra balla reflexer så föreslår jag att du gör ett applikationsbroderi med reflextyg som botten. Vi har tidigare haft en livlig diskussion ang floruserande resp reflekterande, det är stor skillnad. Kortsagt är floruserande till för att synas bättre i dagsljus och reflekterande för att synas bättre i mörker. Glow in the dark är bara en kul grej och passar bäst på diskogolvet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Kollade med företaget som gör våra arbetyskläder och de hade ingen aning om var man kan få tag på det eller om det ens finns.
Borde ju finnas tycker man ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Fristads då? eller Blåkläder? Ring och fråga företag som säljer kläder med reflextråd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag har fått ett namn på 3M, de om någon borde ju veta. Tyvärr har jag inte lyckats få tag på personen, ska prova igen.
Jag har sett mössor som stickats med reflexgarn(mer som tynna tygremsor) men det går ju inte att sätta i en symaskin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
jag ringde företagaget som anonserar maskinbroyr.se i kolumnen till höger.
det finns reflextråd, håll i er nu,,,, 1000 meter kostade 1396 kronor nix jag skämtar inte. Phu jag hittar nog på en annan typ av reflex |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Trådköp
Hej!
Handla på nätet från Ebay eller direkt från företag i england eller USA. Det blir mycket billigare!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Har du sett riktigt reflexrtråd på eBay, så tipsa gärna om var!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jag måste bara tala om att jag köpt jättebra tråd och billigt här www.AnnaBoveCollections.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Nu gällde frågan reflextråd, inte tråd i allmänhet.
Ser ingen sådant på denna sida. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:16.