![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Midsommaranknytning
Letar efter broderier med midsommaranknytning - gärna en midsommarstång sller ditåt. Någon som känner till en snyggt sådant. Det behöver inte vara gratis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har stygnsatt en midsommarstång precis. Håller på att finsjustera en del stygn. tänkte lägga ut den här när jag är klar. Hoppas du kan vänta en dag i alla fall, så ska jag försöka skynda på.Måste testa den först också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja än är det ju en vecka kvar till midsommar. Hittade en på Husqvarnas hemsida men den var inte så fin så jag väntar med spänning på din.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
jag har en midsommarstång på www.swedemb.se, hoppas hinna lägga upp några till motiv med midsommaranknytning innan helgen, Någon som har några tips? sill och nubbe, prästkragar..
Martin |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
hej
ja jag har ett tips..kanske bara en midsommarkrans (för huvudet),så kan man tex, sätta den på nån rolig figur sen då ,eller på ett fint kort tex på ett hundbroderi. Har inte sett att det finns något sådant broderi, så de vore roligt att ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nu är midsommarstången klar. Tyvärr ganska många hoppstygn, men jag är knappast att räknas som proffs.Har dessutonm uråldrigt program att jobba med. Hoppas den går bra ändå.Har lagt in jef, vip och pes i zipfilen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Zipfilen skulle också ha varit med.Fick plocka bort pes. om någon behöver annat format än jef o vip så säg till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack den blev ju jättefin!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Den ser ju jätteproffsig ut!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Tack snälla Pia för att du delar med dig
![]() //Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Tack så mycket. Den är hur fin som helst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Tack, den ser ju jättefin ut. Ska testa den imorgon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Tack så jätte mycket!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Tack så mycket Pia, för att du delar med dig av din fina midsommarstång, ser verkligen fin ut.
/Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Jag bugar och tackar också den är jättefin en riktig midsommarstång. Jag vill också brodera den ska fundera på vad bara.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:31.