![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Läder - skapa bälten , accessoarer osv.
Hej hej! Tänkte höra om någon snäll person vet var det säljs läder till ganska bra pris, som man kan skapa accesoarer och bälten av. Får gärna vara på internet, men funkar också i butik om det kretsar kring västerås - stockholmsområdet.
TACK! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Slöjddetaljer
har skinn och läder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tärnsjö ligger väl inte så långt bort.
Det finns ett garveri där. Har hört att det är bra läder, men faktiskt aldrig provat det själv. Vet dock inte om man får köpa spill i mindre mängder eller om de bara säljer stora bitar. Ring och fråga vet jag! Hm, har för mig att jag hört av någon att bör åka dit så att man kan köpa grejerna på plats. (Och om du köper därifrån kan du väl berätta hur det har gått och så, jag är nyfiken själv.) http://www.tarnsjogarveri.se/ /Bella |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack så mycket för svaren!
![]() Tror dock jag kör på ankans linje, underlättar ju för mig att beställa via internet och priset var inte alls farligt! Tack ändå Tossa för svaret, riktigt snällt att ni är engagerade! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
tjäderläder har allt du behöver. Bra sortiment när det gäller läder och skinn.
www.tjaderlader.se ElisabethS |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:09.