![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Klänypor
Hej!
Jag är på jakt efter vanliga klädnypor! Ska sy ett gammeldags klädnypsförkläde...Har någon tips eller kanske stygnsattsjälv? Tacksam för hjälp! /pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Finns inte det på Prix eller liknande?? Har för mig jag köpte mina träklänypor där.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Eller var det motiv du sökte??????????? Det vet jag tyvärr inte var det finns.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej!
Här kommer en stygnsatt klädnypa. Obs lägger in ny version... Hälsningar Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2006-06-04 klockan 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Underbara Gunilla!! Du är helt otrolig...Vilken jättefin!TACK!
Jag ska sy en vanligt förkläde fast bara ca30x30cm, med sned utanpåficka, och på denna ska klädnypan vara. SÅ kan man ta med när man hänger tvätt...Efter en gammal modell. kram/pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Kul att det uppskattas. Ska bli spännande att se resultatet sedan, för du lägger väl in en bild av förklädet? Hälsningar Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Såg i kommentar att broderi på klädnypor eftersöktes, och det finns ju att ladda ner här ovan sedan förra sommaren
![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack snälla Gunilla, den kommer att sitta fin på min
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tack snälla Gunilla för den fina klädnypan!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Klädnypor
Hej! eftersom det redan finns en tråd med klädnypor fortsätter jag här................
Jag söker ett broderi på en "gammaldags" klädnypa Se bild,(bilden är min egen) Hittar jag inget får jag väl stygnsätta själv ![]() men jag tänkte att det kanske finns gratis och redan stygnsatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Ingen som vet!!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Hej jag har köpt såna klädnypoer på Panduro åt min dotter men det var ju ett tag sen så jag vet inte om dom finns nu i nya katalogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Det är broderi jag söker
Det är broderi på klädnypor jag vill ha
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
övning ger färdighet
Eftersom jag inte hittade vad jag sökte så blev det att stygnsätta själv. Även om det tog några timmar............
![]() Broderiet behöver en finslipning, eftersom det blev för tätt så broderiet drar ihop tyget, |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:52.