Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2013-12-28, 11:39   #1
evol evol är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 20
USA flagga

Hej jag har läst ett inlägg om var man hittar en usa flagga men jag kan inta finna den är kanske för dålig på att söka ska ha brodyren på en handduk till en tjej som älskar usa grejer så jag tänkte överraska henne med det. Gott Nytt År på er alla.

Eva
evol är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-12-28, 12:13   #2
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
halloj
http://www.emblibrary.com är en patriotisk sida, de har många olika teman på sin flagga. de har en hög kvalitet på sina stygnfiler o till bra priser
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-12-30, 09:08   #3
evol evol är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 20
Hej tack för hjälpen med flaggor det var en fin sida men hur gör jag för att köpa ett broderi där har e-kort men det kommer inte fram bara paypal och kreditkort och jag har inget sånt är det någon som kan hjälpa mig med det annars får jag kolla på annat. Med vänlig hälsning Eva
evol är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-12-30, 10:06   #4
Edvina Edvina är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2008
Inlägg: 385
Hittade bl a denna sidan när jag googlade på free embroidery flag designs:

http://www.embroiderydesigns.com/fre...text=patriotic
Edvina är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-12-30, 17:34   #5
evol evol är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 20
hej jag har tittat på den sidan och det finns mycket fint där men hur beter jag mig när jag ska ladda ner den det är en flagga jag fattar inget hoppas någon kan förklara för mig hur jag ska göra. Med vänlig hälsning Eva
evol är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-12-30, 17:48   #6
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
To take advantage of our free embroidery designs, simply sign up for a free account with us (or login if you have an existing account) and then return to this page to browse for designs. After choosing designs that you like, simply add them to your shopping cart by clicking the "Add To Cart" button and then proceed to the checkout. After selecting all the free embroidery designs that you want click the "Buy Now!" button in the upper right corner of any page, and then complete the checkout (no credit card required) to download or have your new designs e-mailed to you. If you ever have any questions about the process of downloading free embroidery designs, feel free to contact us.

så går du till väga
säg till om du behöver hjälp med översättning!!
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-12-30, 19:05   #7
ninnami ninnami är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2011
Inlägg: 384
Citat:
evol skrev: Visa inlägg
Hej tack för hjälpen med flaggor det var en fin sida men hur gör jag för att köpa ett broderi där har e-kort men det kommer inte fram bara paypal och kreditkort och jag har inget sånt är det någon som kan hjälpa mig med det annars får jag kolla på annat. Med vänlig hälsning Eva
Att betala med e-kort är som att betala med ett vanligt kreditkort. Det innebär att du väljer kreditkort och fyller sedan i de uppgifter (nummer osv) som ditt e-kort har.
ninnami är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 10:31   #8
evol evol är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 20
Hej o tack för all hjälp jag har fått om min flagga jag har lyckats ladda ner en nu så jag ska lägga in mitt brodyrprogram i datorn så får jag hämta upp den när det är klart, lägger jag ut en bild jag önskar er alla ett Gott Nytt År och än en gång tack för all hjälp. Eva
evol är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons