Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Allmänt om symaskiner
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-04-11, 15:09   #1
whone whone är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 1
Problem med husqvarna automatic

Problemet med den annars trogna maskinen är att den inte verkar ta fast i undertråden, vet inte hur jag ska förklara, men när jag ska sy sicksack så blir det bra bitvis, men så ser det ut som rak söm bitvis. Har smort upp den och försökt ändra olika inställningar för trådspänning (tror jag).

Vet att jag har en instruktionsbok någonstans, men kan inte hitta den, hoppas bara att jag inte slängt den vid nån flytt. Läste nånstans här på forumet att någon hade en manual till en sån här modell, kan dock inte hitta åt det igen.

Har inte använt den så mycket tidigare då min fd.sambo hade en annan maskin, nu måste jag dock använda den då ungarna inte är så snälla mot sina kläder som jag skulle vilja.

Maskinen är en Husqvarna automatic CL21A, inköpt av min mor 1961, vet ej om den var ny eller begagnad då.

Skulle vara ytterst tacksam för all hjälp, har inte råd att hela tiden köpa nya kläder till barnen.
whone är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons