Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Quiltning
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-01-20, 15:23   #1
Lingonben Lingonben är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2009
Inlägg: 1
Question Kudden som försvann?

Hejsan, härom dagen satt jag och kikade runt på nätet efter olika tyger och inspiration för att quilta egna överkast. Då såg jag en alldeles underbar kudde någonstans... men trots att jag slaviskt sparar alla länkar som är av intresse så missade jag denna och har nu i två dagars tid suttit och sökt "överallt" efter denna kudde.
Kan det möjligen finnas någon där ute i vårat avlånga land som också sett den och kan tipsa mig om var? Hur den såg ut?

I mitt minne så här: Det är en prydnadskudde, handgjord. Vit och med ca 30 små (kanske 3x3cm) ljusa, vita och med små ljusa rosa blommor på, i kvadrater på kudden. Dessa små kvadrater är ihopsatta till en rektangel mitt på kudden och utanför är kudden i något grövre vitt tyg.
Jag vill minnas att den fanns på någon inredningssida, ligger på en säng till höger i bilden, fotad i närbild.

Vad jag önskar att jag kunde få se den igen. Jag vill sy något liknande själv och har skissat på lite egna nu, som jag också tror kan bli fina, men vad jag önskar jag kunde hitta denna igen...

Någon som sett den? Kanske på någon sida du/ni är ute på ofta? Hu så många timmar jag letat nu.

Mycket tacksam för tips! /MVH Sarah Lingonben
Lingonben är inte uppkopplad   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons