Visa ett inlägg
Gammal 2007-11-09, 15:39   #49
ElisabethS ElisabethS är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 877
För mig handlar det inte enbart om maskinerna, programmen eller zig-zag tidningen.
Det handlar om servicen mot oss kunder. Om en kundvänlig hemsida, där vi kan få svar på det vi önskar (i rimligaste mån) på ett enkelt sätt. Med internet så är ju detta absolut inte något orimligt och vi kunder är viktiga. Även vi från Sverige.
Skulle vi inte finnas så skulle inte HQ få något sålt så med andra ord så är är vi med och betalar deras löner.

Att se till så att tidningar i dag görs i elektronisk form är ju absolut inget ovanligt och inte heller svårt. Det är bara ett mellansteg i ledet till en färdig papperstidning.

Att då påstå att dom inte har råd är faktiskt inte sanningsenligt. Vi betalade ju för den. Och att då minska kostnaden till en tidning i elektronisk form gör ju så att utgiften minskar betydligt.
Inga tryckerikostnader finns ju då inte längre så informationen vi fått är inget jag köper.

Det ska bli spännande att se om Ulrika skickar iväg våra synpunkter till Huvudkontoret i Stockholm och att ett tillverkarforum startas. Då kan vi föra dialog med rätt person.

Att våra återförsäljare finns för oss är bra men vad kan dom göra åt det problem som flera av oss ventilerar här.

Dom har ju också olika information beroende på vilken åf man talar med.
Så jag tycker inte vi ska ha dåligt samvete för något som inte sköts på ett kundvänligt sätt.
ElisabethS är inte uppkopplad   Svara med citat