Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-20, 22:08   #15
kanvas kanvas är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2011
Inlägg: 299
Citat:
Lillstrumpan skrev: Visa inlägg
Tack Kanvas men det låter ju inte som en så trevlig groggsysselsättning att få ett exploderande järn i nyllet! Hahaha Tror jag skippar det! Jag ifrågasätter heller inte att det är som du säger att järnen inte har så höga bars som de säger men däremot så kan man ju räkna med att ett järn med benämningen 6 bar har högre ångtryck än ett med 4,5 bar. Kände ju att jag hellre ville ha lite lägre eftersom ni i tråden upplyst mig om att arbetet lätt blir blött när man anv järn med högre bar om man inte pressar i tjocka tyger el flera tyglager, vilket jag sällan gör. Däremot verkar det som att om man väljer ett tefaljärn med angivelsen 4,5 bars så finns inte funktionen högtrycksånga med. Jag känner ju att jag skulle vilja ha det fastän jag eg inte vet vad det är...Det låter ju avancerat o bra iaf. Så vill ngn förklara för mig vad högtrycksånga är? Och är 230 g/min ett bra värde på en sådan? Fick lite extra panik nu när jag fick erbjudande om att åka med till Ullared redan imorgon. Vill ju bli nöjd med mitt köp. Upprepar min fråga ang Ullared, är det inne på Ge-Kås de säljer ångstationerna el är det inne på Netonnet?
Skit i alla bonusfunktioner, ta en station med ett järn som du trivs med. Har du bara använt vanligt strykjärn kommer du säkert bli nöjd och glad ändå.
kanvas är inte uppkopplad   Svara med citat