Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-13, 09:13   #21
Memmel Memmel är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2010
Inlägg: 184
Det där med skruvarna har visst med patent att göra, men visst är det märkligt... Dessutom borde det ju stå i manualen att det är ytterst viktigt att inte skruva åt skruvarna för hårt. Jag hade problem med det även om jag kände till hur känsligt det var. Samtidigt är det konstigt, för jag har inte läst någon annan tråd där någon haft samma bekymmer. Jag är väl för stark helt enkelt

Nu har jag - tack var en fantastisk återförsäljare som verkligen har känsla för service och positivt kundbemötande - en Mylock och en Janome Cover Pro (s21 är ju en kombimaskin, men nu har jag alltså två separata maskiner istället). Jag fick dem i slutet av november och har sedan dess kunnat sy mer är jag gjorde sammanlagt på det dryga året jag bånglade med de andra maskinerna.
Men, men... det finns ju synpunkter även på dessa maskiner när man läser recensioner och så. Jag kan bara säga att jag är jättenöjd och att jag inte haft ett enda hoppstygn - lycka! Det verkar som att jag hittat min själsfrände när det gäller maskin, men som sagt, vi är ju nyförälskade ännu... mycket kan hända

Hälsn. Anette
Memmel är inte uppkopplad   Svara med citat