Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-23, 12:56   #47
deliana deliana är inte uppkopplad
Forumvärd
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 533
Jag tror att det kan bli lite krockar och olustigheter såhär när man övergår till ett nytt system, men ha tålamod så ska ni nog se att allt faller på plats så småningom!

Det jag säger har redan sagts innan, men det tål nog att upprepas! De flesta forum på nätet har aktiva moderatorer med samma uppgifter som vi har här på sysidan. Det handlar inte om att vi sitter och rättar folks inlägg, herregud så illa jag själv stavar skulle det ju bli en himla katastrof! Det handlar om att ändra rubriker och flytta trådar för att det ska bli lättare att hitta även utan avancerade sökmotorer. Det handlar om att i grund och botten göra forumet mer användarvänligt och lättillgängligt även för den som inte är jättebra på att söka på internet. Det fungerar bra på andra forum och jag tror verkligen på att det kommer att fungera bra här också när alla vant sig vid det.

Och självklart är vi också här för att hjälpa till där det börjar bli bråk och personangrepp. Det kan ni lita på! Om vi missar något så tveka inte att kontakta någon av oss för att tipsa oss. Vi är ju bara människor vi också och det kan ju hända att man missar att läsa några inlägg här och var.

Och även om det inte står just nu under mitt namn så är jag fortfarande en av forumvärdarna, det är bara lite fel i systemet så det står inte. Det åtgärdas snart ska ni se.
deliana är inte uppkopplad   Svara med citat