Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-18, 21:16   #10
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Jag tror deras argument är att de är budget. Men jag tycker ändå att ett antal tusingar kändes i plånboken. Det gjorde det definitvt för mig. (embird, studio och font engine) Bara det faktum att man måste köpa font engine för att överhuvudtaget kunna öppna vektorfiler tycker jag är jättesnålt.

Jag förstår fullt ut att de vill satsa tiden på att programmera, men då tycker jag att de ska anställa personer för supportbiten. Eller det finns de som ställer upp för mindre t.ex. att få gratis embird eller så. Mailinglistor är inte precis bästa supportlösning.. Eller jo det är väl ok att fråga, men det är så fruktansvärd slöseri med information när det försvinner i mängden.

Jag har varit med på listan tidigare och jag märkte att det var mycket bra information där, men tyvärr svårhittad! Svårt att "bokmärka" också.. svårkategoriserad.. svår att söka upp... Man måste verkligen läsa alla inlägg konstant för att fånga upp guldkorn mitt bland allt "bla bla bla hur är det bla bla bla god bless bla bla bla signatur, bla bla bla" och jag har inte tid för det. Och när man hittat något bra och sedan glömmer det, så får man mycket svårt för att hitta det igen.. helt uselt.. Yahoogrupper borde läggas ner. Ja det säger jag. Eller uppdatera.. det är 2012 nu. Inte 1996.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat