Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-22, 18:57   #26
Lillstrumpan Lillstrumpan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2013
Inlägg: 27
ninnami: Bara roligt om man kan hjälpa till! Tyvärr måste jag säga att jag liksom du endast hittat GV8365 på netonnet. Himla märkligt ändå för det verkar ju inte vara ett så gammalt järn ändå...
Det blev en körig dag här idag så jag råkade visst ringa 5 min försent till Tefal så jag vet tyvärr inte mer än jag gjorde igår. Men imon är det nu inbokat en resa till Ullared trots frågetecknena kring strykskorna, så jag ska verkligen se till att ringa imonbitti innan jag åker. Väl på plats så får vi se om jag köper ett järn el bara tittar på dem o ritar av sulorna ist. Får se vad expediten tycker om det! Hahaha

Åsa86: Tack för infon, jag misstänkte att det inte skulle gå att ha stationen på, tråkigt. Jag har definitivt inget lyxigt syrum utan en väldigt överbelamrad 2:a men jag får fundera på hur jag ska göra. För sladdarna är ju inte så väldigt långa från början o har man då stationen på golvet så blir den ju ännu kortare... Vem vet de kanske har tefals egna ångstations strykbräda inne på Ge-Kås för en rimlig peng. Hoppas, hoppas!
Ärmbrädan är oxå ett måste. Har redan en men den står på ett stativ som gör att man ej kan föra in tex en ärm mer än en liten bit ytterst på brädan. Total miss i konstruktionen! Vet ju hur de ska se ut, så jag får hålla ögonen öppna efter en bra sådan med!
Lillstrumpan är inte uppkopplad   Svara med citat