Visa ett inlägg
Gammal 2005-07-28, 08:56   #8
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 1 418
Citat:
gh64 skrev:
Jag räknade ut att det skulle gå på ca 4500 kr att få några delar i Embird, och då vet jag inte om mitt program kostar det "mångdubbla".
/Gunilla
Jag får det till 4100 för rubbet med en dollarkurs på 7.80. Men grejen med Embird är ju att man inte behöver köpa rubbet om man inte vill! Korsstygn t.ex. intresserar mig inte ett dugg. Och inte Sfumato heller (har funktionen i PE Design, men är inte ett dugg lockad). Då är man nere strax under 3000.
Vad Janomes program kostar vet jag inte, men Husqvarna kommer man inte låmgt med för de pengarna i alla fall!!
För egen del har jag bara basprogrammet, Iconizer och alfabet nummer 17 eftersom jag har andra program. Det har kostat runt 800kr. Det får man ju inte ett katalogprogram för en gång! Och då kan jag göra massor med ändringar imina mönster, ta bort och lägga till, göra text etc.
Men jag håller med om att det verkar knöligt med stygnsättningen att generera stygn och så, men det är nog en vanesak. Jag har inte kollat så värst eftersom jag gillar vad jag redan har. (Höger/vänsterklick här också, och utan att kunna lägga in och flytta runt mina punkter skulle mina stygnsättningar se ännu sämre ut än de gör!)
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat