Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-19, 18:02   #90
Tesan.W Tesan.W är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2006
Inlägg: 56
Exclamation

Jag håller med er andra om att det inte är speciellt stor variation numren emellan. Jag tycker även det var roligare när det bara fanns Allt om Handarbete och inte sömnads och stickmagasin som nu.

MEN jag tycker även att man kanske ska vänta lite och ge de nya ägarna en chans! De nummer som hittills kommit ut tror jag kan vara nummer som förra ägaren hade gjort och man tog över vid köpet.

De skriver på sin hemsida; "Semestern är över och vi har arbetat för högtryck för att bli klara med de magasin som blev försenade. Du kommer att mottaga nummer 9 i augusti och nummer 10 i september.

Vår nya hemsida är på gång - något du som prenumerant kan se fram emot. Den är supersnygg och mycket överskådlig och har alla funktioner du behöver. Vi förväntar oss att publicera hemsidan i slutet av augusti.

Vår kundservice har bråda dagar, och vi hoppas på och tackar för ditt tålamod. Ett bra tips är att ringa efter middag eller att använda vår online-service på www.minprenumeration.se."

I senaste tidningen av stickmagasinet (nr 8) under deras postlådan så är det någon som frågar och önskar att magasinet ska bli ett igen. De svarar då att det varit blandade reaktioner på delningen. Och skriver vidare att de gör stor läsarundersökning på minprenumeration.se för att de vill ha reda på vad läsarna vill ha!

Så istället för att tycka här, logga in er och tyck till!
Tesan.W är inte uppkopplad   Svara med citat